معرفی حجره

خرید فرشینه چاپی آشپزخانه بهارنارنج

تولیدی پادری فانتزی ساری، خرید فرشینه چاپی آشپزخانه ساری بهارنارنج، فرشینه های بهار نارنج با رویه ای از پارچه هازان ترک(مخمل شانل) و زیره ای ضد سر (ترمز دار) و ضد حساسیت میباشد که قابلیت شست و شو در ماشین لباسشویی را نیز دارد. تولید با استفاده از فناوری‌های پیشرفته چاپ دیجیتال، با کیفیت بالا و قیمت مناسب.

 

ارسال مستقیم از کارخانه از طریق تیپاکس و باربری

تحویل درب منزل

همراه با یکسال گارانتی

خدمات پس از فروش

ارسال به سراسر کشور

تماس: 0911949495701133367736

اینستاگرام: farshine_baharnarenj@

واتساپ: 09119494957

ایتا: Farshine_Baharnarenj249

ساعت کاری: 8 الی 20

مدیریت: طباطبایی

لطفا هنگام تماس بگویید که شما را در حُجره جو دیده ایم


تولیدی فرشینه فانتزی ساری

تولیدی پادری فانتزی ساری 💯 خرید فرشینه چاپی آشپزخانه ساری بهارنارنج

فروشگاه فرشینه در ساری

فروشگاه فرشینه بهارنارنج، عرضه کننده انواع فرشینه با طراحی های خاص و مدرن، به صورت چاپی و فانتزی در اندازه‌ها، رنگ‌ها و طرح‌های متنوع، متناسب با سلایق مشتریان محترم می باشد. آماده ارائه مشاوره رایگان در انتخاب و خرید فرشینه مناسب منزل شما عزیزان هستیم.

فرشینه های بهارنارنج در سایز و مدل های مختلف پد موس کامپیوتر، پادری، جا نمازی، فرش آشپزخانه، فرش اتاق کودک و نوجوان، فرشینه های چاپی در سایز های ۴ متری، ۶ متری، ۹ متری و ۱۲ متری و هر سایزی که سفارش دهید تولید می شوند.

تولیدی پادری فانتزی ساری 💯 خرید فرشینه چاپی آشپزخانه ساری بهارنارنج

خرید فرشینه چاپی در ساری

فرشینه‌های چاپی می‌توانند با الگوها و رنگ‌های مختلف طراحی شوند که امکان انتخاب بیشتری را برای مصرف‌کنندگان فراهم می‌آورد. برخی از خصوصیات فرشینه چاپی عبارتند از:

  • قیمت مناسب: معمولاً فرشینه‌های چاپی نسبت به فرش‌های دستباف یا بافته شده قیمت کم‌تری دارند و مقرون به صرفه هستند.
  • سبک و قابل حمل: این نوع فرش‌ها وزن سبک‌تری دارند و به راحتی قابل حمل و جابجایی اند.
  • نگهداری آسان: فرشینه‌های چاپی معمولاً از مواد قابل شستشو ساخته می‌شوند و نگهداری و تمیز کردن آنها ساده‌تر است.
  • تنوع در اندازه: این فرش‌ها در اندازه‌های مختلف تولید می‌شوند که امکان استفاده در فضاهای مختلف را فراهم می‌سازد.

تولیدی پادری فانتزی ساری 💯 خرید فرشینه چاپی آشپزخانه ساری بهارنارنج

قیمت فرشینه چاپی در ساری

فرشینه چاپی، پوششی مشابه فرش می باشد با این تفاوت که از نظر نوع بافت و تولید متفاوت بوده و به لحاظ ظاهری هم تفاوت هایی دارند. فرشینه ها از الیافی خاص (مشابه مخمل فشرده ولی بسیار ضخیم) هستند که قابلیت رنگ پذیری دارند و عموما به صورت سفارشی با طرح و رنگی خاص تولید می گردند. فرشینه ها می توانند تک لایه یا دو لایه باشند.

کاتالوگ محصولات ما👇

فرشینه کودک آموزشی

فرشینه فانتزی

همانطور که ذکر شد لایه ی رویی همه ی فرشینه ها از مخمل فشرده است ولی لایه ی زیرین آن می تواند چرم، پی وی سی و یا ضد سُر باشد. لایه زیرین فرشینه پشت چرمدار از یک چرم یکپارچه پوشیده شده است که به خود فرشینه الصاق شده است. در نوع ضد سُر آن تنها بخش هایی از آن ضد سر شده است. قطعا فرشینه ی پشت چرم دار به دلیل وجود چرم هم ضخیم تر و هم روی زمین فیکس تر می باشد.

تولیدی فرشینه در ساری

امروزه فرشینه ها به دلیل سفارشی بودن طرح های آنها، در انواع دکورهای کلاسیک و مدرن بسیار پرکاربردند، از دیگر دلایل استفاده از فرشینه، سبکی و حمل آسان آن و شستشو ی راحت می باشد. ابعاد فرشینه ها بسیار متنوع در اشکال مختلف عموما مستطیل، مربع و دایره (گرد) می باشد، ولی همچنان امکان سفارش آن ها در شکلی خاص نیز وجود دارد، کما اینکه شکل تخته ی آشپزخانه برای فرشینه های آشپزخانه بسیار پرمخاطب می باشد.
برای فضاهایی که سطوح آن ها صاف است؛ مثل سرامیک و پارکت لمینت، فرشینه پشت چرمدار پیشنهاد می‌گردد که بر روی این سطوح فیکس شده و حرکت نمی کند. ‌

جهت استعلام قیمت و کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

تماس: 09119494957 – 01133367736


کارخانه تولید فرش ماشینی ساری، فروش فرشینه در ساری، خرید عمده فرشینه از تولیدی ساری، خرید عمده فرشینه در ساری، پخش عمده فرشینه در ساری، مرکز فروش فرشینه در ساری، تولید کننده فرشینه در ساری، قیمت فرشینه آشپزخانه در ساری، قیمت فرشینه کودک در ساری، خرید فرشینه آشپزخانه در ساری، خرید فرشینه کودک در ساری، فروش فرشینه چاپی در ساری، خرید عمده فرشینه چاپی، قیمت عمده فرشینه چاپی، قیمت عمده پادری فانتزی، فرشینه گرد ساری، پادری گرد ساری، فرشینه اتاق کودک ساری، یمت فرشینه ۶متری آشپزخانه، قیمت فرشینه مخمل، قیمت فرش ۴متری آشپزخانه، تولید پادری فانتزی در ساری، تولید فرشینه در ساری، تولید قالیچه در ساری، قیمت پادری و قالیچه در ساری، قیمت تولید فرشینه در ساری، کارخانه تولیدی فرشینه در ساری، تلفن تولیدی فرشینه در ساری، خرید فرشینه در ساری، خرید پادری و قالیچه فانتزی در ساری، آدرس تولیدی پادری و قالیچه در ساری، آدرس تولیدی فرشینه در ساری، تولیدی فرشینه فانتزی در ساری، خرید پادری دستشویی در ساری، تولید پادری شیک در ساری، پادری نمدی ساری، تولید پادری حمام در ساری، پادری خزدار در ساری، خرید پادری شیک در ساری، پادری فانتزی ساری، پادری دستشویی در ساری، پادری مدرن در ساری، خرید پادری اتاق خواب در ساری، خرید پادری سرویس بهداشتی در ساری

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تولیدی پادری فانتزی ساری 💯 خرید فرشینه چاپی آشپزخانه ساری بهارنارنج”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش طراحی سایت

با تخفیف ویژه برای شما اگر از فرصت استفاده کنید!

شما برنده شدید!
تخفیف ویژه طراحی سایت حرفه ای
سفارش طراحی سایت در گیلان
سفارش با موفقیت ثبت شد!

کارشناسان سامانه در اولین فرصت با شما تماس میگیرند!