لــذت پیــشـــرفــت کسب و کار

اگر به دنبال بهترین شرکت طراحی سایت در گیلان هستید باید به نکاتی توجه کنید. شرکت انتخابی باید از ویژگی‌هایی مانند نمونه کار مناسب و رضایت مشتریان و سابقه برخوردار باشد. حجره جو یکی از معتبر ترین شرکت های طراحی سایت در گیلان و سراسر کشور است.

معرفی انواع طراحی سایت

طراحی سایت فروشگاهی در گیلان

این سرویس مخصوص کسب و کار هایی است که فروش حضوری یا آنلاین دارند. زیرا از درگاه پرداخت و ساختار فروش محصولات خوبی برخوردار است.
سایت فروشگاهی ویژگی های جذابی مانند ثبت اطلاعات محصولات شما و دسته بندی و سئو و بهینه سازی آنها در موتور های جستجو و... را دارد. مناسب کسب و کار هایی است که فروش حضوری (مانند مد و لباس و یا مواد غذایی و...) و یا خدمات آنلاین ارائه میدهند.
همچنین از دیگر مزایای ویژه این سرویس میتوان به درگاه پرداخت آنلاین و اینماد الکترونیک اشاره کرد که کارایی وب سایت شما را 2 برابر میکنند و باعث جلب رضایت و اعتماد مشتریان شما میشود.​

طراحی سایت شرکتی در گیلان​

پیشنهاد ما به شما استفاده از این سرویس طراحی سایت است. زیرا برای اغلب مشاغل مورد استفاده قرار می‌گیرد و جنبه معرفی خدمات کسب و کار را دارد.
همچنین این سرویس تمامی ویژگی های انواع وب سایت های دیگر را دارد و از سئو نسبتا بهتری برخوردار است. برای برندها و مشاغلی است که میخواهند کسب و کار خود را معرفی و محصولاتشان را ارائه دهند. به همین دلیل سایت شرکتی از 10% سئو بهتری نسبت به دیگر سایت ها برخوردار است.
از ویژگی های جذاب وب سایت شرکتی میتوان به ظاهری جذاب، امکان افزودن پروژه ها، مکالمه با مشتریان و سرعت شگفت انگیز و... اشاره کرد. که باعث برتری آن نسبت به دیگر سرویس ها شده است.​

طراحی سایت آموزشی در گیلان

این نوع وب سایت برای موسسه ها و مراکز آموزشی که قصد ارائه دوره های آموزشی، در حوزه های مختلف را دارند بسیار مناسب و بهینه سازی شده است.
هدف از ساخت سایت آموزشی ارائه محصولات آموزشی مانند دوره ها و وبلاگ ها و فایل‌ها و... است. برای مثال دوره آموزشی طراحی سایت بدون برنامه نویسی در یک سایت. ویژگی خاصی که در این سرویس وجود دارد، ساختار محتوایی بهینه شده و دسته‌بندی های مناسب آن است. البته میتوان با افزونه های مختلفی قالب‌تان را به پنل‌کاربری متصل کنید.
اشتباه نکنید! این سرویس با وب سایت خبری کاملا متفاوت است. زیرا برای فروش انواع محصولات آموزشی ویژه و رایگان است نه مطالبی برای ارائه خبر جدید.

طراحی سایت شخصی در گیلان

به عبارتی دیگر به این سرویس طراحی سایت رزومه‌ای هم می‌گویند. که مختص معرفی و نمایش اطلاعات شغلی افراد و همچنین چهره های معروف است.
سایت شخصی برای اشخاص مختلف مورد استفاده قرار میگیرد. برای معرفی تحصیلات، اطلاعات شغلی، محل سکونت فرد، راه های برقراری ارتباط و... فرد است. مخصوص کسب و کار ها و مشاغل هم نیست. و با سایتی برای معرفی مشاغل آن را اشتباه نگیرید.
از ویژگی های این سرویس نمایش متفاوت در نتایج گوگل، نمایش تمامی اطلاعات فرد صاحب و سئو با نام شخص است.

بهترین شرکت طراحی سایت در گیلان

مزایا طراحی سایت در حجره جو

طراحی سایت با قیمت ارزان در گیلان

طراحی سایت با قیمت ارزان

یکی از مزیت‌های طراحی سایت این است که هزینه‌های کسب و کار شما را تا حد قابل توجهی کاهش می‌دهد. البته باید ضمن هزینه اولیه برای طراحی سایت، هزینه‌ای را برای سئو و تولید محتوا وبسایت‌تان نیز در نظر بگیرید.

طراحی سایت با سئو عالی

سئو عامل مهمی در طراحی سایت و فروش محصولات شما شناخته شده که هر طراح وبسایت قطعا به آن توجه میکند زیرا باعث بازدید کاربران از گوگل به سایت شما میشود.

طراحی سایت مدرن در گیلان

طراحی سایت مدرن و ایده‌آل

قطعا ظاهر وب سایت یکی از عوامل مهم برای مدیران مشاغل است و ما از ایده پردازان ماهری در تیم خود استفاده میکنیم که سایتتان را بر طبق سلیقه خودتان طراحی میکنند

طراحی سایت بدون محدودیت زمانی در گیلان

طراحی سایت بدون محدودیت زمانی

مشتریان شما، در طول شبانه روز از وبسایتتان دیدن می‌کنند و حتی زمانی که شما در حال استراحت هستید، از خدمات شما استفاده می‌کنند. طراحی سایت و ارائه خدمات 24 ساعته، با افزایش درآمد همراه است.

طراحی سایت با امنیت بالا​ در گیلان

طراحی سایت با امنیت بالا

طراحان وب در بهترین شرکت طراحی سایت در گیلان با نصب ابزار های امنیتی پیشرفته، امنیت اطلاعات شما را حفط می‌کنند و از هک شدن اطلاعات شما توسط هکر ها جلوگیری می‌کنند.

طراحی سایت با انواع دامنه​ در گیلان

طراحی سایت با انواع دامنه

دامنه مناسب یکی از مهمترین مواد در طراحی سایت حرفه ای و معرفی سایتتان به کاربران میباشد و هرچه زیباتر و آسان تر باشد، در ذهن مخاطبان شما ماندگار خواهد شد و موجب جذابی لینک های سایتتان میشود.

مراحل طراحی سایت وردپرس

بعد از سفارش سایت 4 مرحله زیر برای طراحی سایت کسب و کار شما انجام می شود.

1

انتخاب و خرید دامنه

اطلاعات و مدارک لازم برای ثبت دامنه را از شما درافت میکنیم و دامنه های مناسب طراحی سایت برای کسب و کارتان را برایتان ارسال میکنیم. سپس دامنه مورد نظر شما را به نام خودتان خریداری میکنیم.

2

خرید هاست مناسب

ما در بهترین شرکت طراحی سایت در گیلان و سراسر کشور، برترین شرکت های هاستینگ را برای طراحی سایت مشاغل شما عزیزان آنالیز میکنیم. زیرا هاست یکی از عوامل مهم در سرعت وب سایت است.

3

تنظیمات سایت

همانطور که گفتیم طراحی سایت وردپرس انواع مختلفی دارد که بر طبق اصول، هرکدام طراحی میشود. در این مرحله ریشه سایت را طراحی میکنیم. برای مثال پسوند لینک ها و تنظیمات سئو و...

4

طراحی ظاهر سایت

در این مرحله ظاهر سایت شما به سلیقه خودتان طراحی میشود. برای طراحی بهتر میتوانید سایت های مشابه و یا رقیبانتان را به ما معرفی کنید. سپس سایت با تمام دسترسی ها به شما تحویل داده میشود.

قیمت طراحی سایت در گیلان

طراحی وب سایت شرکتی

کاملا مدرن و پیشرفته
تومان شروع از 9,000,000
  • برخورداری از سئو بسار بهینه تر
  • بازه زمانی انجام پروژه 1 تا 3 هفته
  • قابلیت سفارشی سازی آیتم ها
  • پشتیبانی 365 روزه با امکان تمدید

طراحی وب سایت فروشگاهی

افزایش درآمد و فروش محصولات
تومان شروع از 10,000,000
  • با تخفیف ویژه برای مشترکین سامانه
  • بازه زمانی انجام پروژه 1 تا 4 هفته
  • نصب 4 افزونه برای فروش و بازاریابی اینترنتی
  • پشتیبانی 365 روزه با امکان تمدید
محبوب

طراحی وب سایت آموزشی

مخصوص موئسسه ها و دبیران
تومان شروع از 8,500,000
  • امکان فروش دوره و ثبت دانشجو
  • بازه زمانی انجام پروژه 1 تا 3 هفته
  • امکان نمایش انواع فایل ها در گوگل
  • پشتیبانی 365 روزه با امکان تمدید
مشاوره رایگان طراحی سایت در گیلان

طراحی سایت در گیلان

برای اطلاعات بیشتر درباره مزایای طراحی سایت در گیلان میتوانید فایل PDF زیر را دانلود و مطالعه فرمائید.

آنچه در این PDF مطالعه خواهید کرد:
لزوم طراحی سایت برای مشاغل استان گیلان
مزایای طراحی وب سایت در گیلان
معیار های شناخت بهترین شرکت طراحی سایت در گیلان

سوالات متداول

سوالاتی که ممکن است برایتان پیش بیاید!

اگر به دنبال بهترین شرکت طراحی سایت در گیلان هستید، به برخورداری شرکت انتخابی از ویژگی‌های زیر توجه داشته باشید: برخورداری از نیروی متخصص در زمینه طراحی سایت، دارای نمونه کارهای موفق، برخورداری از آمار رضایت مندی بالا، ارائه خدمات با قیمت مناسب، دارای پشتیبانی بعد از ارائه خدمات و… در صورتی که موفق شوید بهترین شرکت طراحی سایت در گیلان را انتخاب کنید، می‌توانید یک سایت با طراحی کاربرپسند، سئو فرندلی و بهینه سازی شده برای موتورهای جستجوگر گوگل، دارای سرعت بارگذاری بالا و … برای کسب و کار خود داشته باشید.

هزینه طراحی یک سایت مقدار ثابت و مشخصی نیست و تحت تاثیر فاکتورهای مختلفی متغیر است مانند: نوع وبسایت شامل شرکتی، فروشگاهی، شخصی و انواع دیگر، روش طراحی سایت با وردپرس یا با برنامه نویسی، و میزان پیچیدگی‌های عملکردی و فنی سایت، تعداد صفحات سایت برای طراحی و شرکت انتخابی برای طراحی سایت و… مجموعه حجره جو در تلاش است تا ضمن ارتقاء کیفیت خدمات، طراحی سایت را با قیمت مناسبی نیز برای مشتریان خود انجام دهد. به طوری که تمامی مشتریان با هر بودجه‌ای و هدفی که دارند، بتوانند سایت مورد نظر خود را راه‌اندازی کنند.

دسترسی تمام سایت بعد از مراحل طراحی سایت به شما داده خواهد شد و خودتان در صورت داشتن دانش کافی میتوانید سایت را ویرایش و بررسی کنید. و البته با برقراری ارتباط با کارشناس مربوطه میتوانید درخواست ویرایش، بارگزاری رسانه، افزودن امکانات جدید، تحلیل و بررسی سایت و… را بدهید.

بله! شما مدیران مشاغل برای سفارش طراحی سایت و خدمات دیگر سامانه ما هیچ محدودیتی ندارید. در هر کجا از ایران و جهان و هر زمان میتواند از خدمات ما استفاده کنند. 

قطعا خیر! زیرا شرکت های بزرگ مانند شرکت هاستینگ، یا طراحان وب و… دستمزد خود را دریافت میکنند. و آگاه باشید که اگر کسی به شما طراحی سایت رایگان را پیشنهاد داد، امکان ندارد. مگر اینکه در حال استفاده از سایت ساز و هوش مصنوعی و یا… باشد. و در مرحله بعدی قطعا از شما هزینه ها بسیاری دریافت خواهند کرد.

به توجه به انواع سایت، طراحی آن ها هم متفاوت است. اما به طور کلی 4 تا 7 روز با درخواست های شما مانند ویرایش و تولید محتوا و… زمان میبرد. البته سایت تک صفحه ای کمتر زمان میبرد.

شرکت ویرا ایده گستر برنا تلاش بسیاری جهت پیشرفت و افزایش درآمد کسب و کار ها کرده است. همچنین برای ورود آنها به دنیای بزرگ وب. سامانه حجره جو که طراحی و تولید آن توسط شرکت ویرا ایده گستر برنا بوده، خدماتی بسیار انبوهی دارد. که میتوانید آن ها را در بخش خدمات مشاهده کنید.

زیرا راه های ارتباطی با ما بسیار ساده هستند. که میتوانید از طریق بخش ارتباط با ما، شماره های تماس و شبکه های اجتماعی ما را مشاهده کنید. نه تنها این موضوع در سامانه ما متفاوت است بلکه موضوع دیگری هم هست. پشتیبانی ما به صورت 24 ساعته پاسخگوی شما مشتریان عزیز هستند. نه تنها میتوانید با پشتیبانی سامانه در ارتباط باشید، بلکه میتوانید با طراح سایتتان هم در ارتباط باشید. تغییراتی را هم که میخواهید بر روی سایت خود اعمال کنید را به طراح سایت اطلاع دهید.

قطعا خیر!!! زیرا وب سایت های شما کاملا اختصاصی هستند. و از هرزنامه‌ها و تبلیغات در آنها استفاده نمیکنیم، زیرا این کار ورود به حریم خصوصی شماست.

ما در پروژه هایمان، ساخت سایت با هوش مصنوعی انجام نمیدهیم. زیرا طراحان وب با تجربه ای داریم که تحت دوره های آموزش طراحی سایت بوده اند. آنها در کار خود بسیار ماهر هستند. یکی از ویژگی های جذاب این سرویس، این است که امکان 100% سفارشی سازی را دارد.

تمامی اجزای سایت مانند هاست و دامنه و حساب های کاربری و… به نام مدیر کسب و کار است. به همین دلیل سایت شما در اختیار خودتان است. و ما دخالتی در آن نداریم. تنها در صورت درخواست شما به سایتتان ورود و سفارشی سازی های دلخواه شما را انجام میدهیم.

در شهر رشت کسب و کار های بسیار موفقی وجود دارند. به چند مورد از پردرآمد ترین آنها اشاره کردیم: 1.سایت فروش میوه و تره بار 2.سایت اجاره خانه و ویلا 3.سایت طراحی لباس و پوشاک و…

مراحل طراحی و تولید و طبقه بندی سایت وردپرس شما، توسط تیم سامانه حجره جو انجام میشود. و در این مدت با شما حتما برای اطلاعات بیشتر در ارتباط خواهند بود.

نظرات و سوالات کاربران

  1. واقعا بهترین شرکتی هستین که پشتیبانی فوق العاده داره و قیمتاش از بقیه جاها خیلی بهتره واقعا ازتون ممنونم موفق باشید

  2. من کارخانه دار هستم توی تهران، طراحی سایتم رو پیش شما انجام دادم. بهترین شرکت طراحی سایت رشت هستید
    قیمت طراحی سایت شما هم مناسب تر از تهران هست

  3. با سلام به شما همکاران عزیز،کارتون عالی بود ،جذب مشتری خوبی داشتم ،ممنون از همکاران آی تی شما

  4. بدون مغازه بهترین کسب و کار رو راه اندازی کردین برام ممنون از بهترین شرکت طراحی سایت

  5. با سلام به شما عزیزان ،از سایتی که برام طراحی کردین خیلی ممنونم ،از همکاران آی تی شما بسیار ممنونم،خیلی باز خورد خوبی گرفتم .

  6. سلام من شرایط نداشتم طراحی وب سایت انجام بدم با کمک مشاوره خوب کارشناس های شما اول یه حجره اینترنتی گرفتم ب لطف خدا و تبلیغات شما کارم خیلی خوب گرفته جواب داده , کلی مشتری جذب کردم و تونستم سفارش سایت به شما بدم , حجره جو عالی هستین ,

  7. خدا خیرتون بده , امیدوارم تیم حجره جو هر روز موفق تر از دیروز باشه , شرایط مالیم خوب نبود یه وبسایت فروشگاهی برام طراحی کردن , با شرایط اقساطی عالی, ممنون که به همه کمک میکنید.

  8. خیلی قیمت های خوبی دارین و اینکه توی وبلاگ هاتون مطالب باحالی گذاشتید و مرسی ازتون.

  9. برای تولیدی مبل من سایت طراحی کردید ، واقعا عالی بود خسته نباشید میگم بهتون ، واقعا بهترین شرکت طراحی سایت در گیلان هستید ممنون👌🏻

  10. از سامانه حجره جو برای کمک به من تشکر میکنم، واقعا بهترین شرکت طراحی سایت در گیلان هستین، خیلی خوشحالم شما باعث و بانی این شدید که من سایت داشته باشم و به پیشرفت خیلی بیشتری رسیدم، و خدارو شکر از وقتی هم حجره اینترنتی و هم طراحی سایت انجام دادین برام کلی مشتری از شهرها و استانهای دیگه داشتم که مشتری ثابتم شدن ، اول اعتماد نداشتم ولی شما ثابت کردید که من اشتباه میکردم و الان چند نفر از دوستان خودم و هم معرفی کردم به شما که سایت طراحی کنید براشون . خدا قوت میگم به شما عزیزان تیم حرفه ای حجره جو 💖

  11. من پول کافی برایراه اندازی مغازه نداشتم ، با کمک شما وبسلیت فروشگاهیم و ابندا راه انداختم ، خداروشکر فروش بالایی از سایتم دارم، ممنون از سامانه بزرگ حجره جو 😍 حالا تو فکر اینم در کنار تین مغازه آنلاینی که دارم، یه مغازه کوچیک فیزیکی برای مشتریهای حضوریم راه اندازی کنم ، شما واقعا به عنوان بهترین شرکت طراحی سایت در رشت ، گیلان و کل کشور هستید، خوشحالم از انتخابم ممنون از شرکت حجره جو.

  12. سلام خیلی ممنون از پی دی اف خوبتون که عنوانش هم فکر کنم، بهترین شرکت طراحی سایت در گیلان بود و خیلی توضیحات با حالی داده بودین.

  13. سلام وقتتون بخیر تعریف طراحی وبسایت شما رو خیلی شنیدم چندتا از دوستام در سامانه شما طراحی وبسایت انجام دادن و خیلی راضی هستن از خدماتتون
    لطفا هزینه طراحی سایت رو بفرمایین ؟

  14. سلام من یه تولید کننده بودم خیلی نگران برای کسب کارم بودم ودرامدی خوبی هم نداشتم تااینکه سامانه حجره جو طراحی وبسایت روبه من پیشنهاد داد که راه اندازی کردم وتولید محتوا سایت رو هم در اختیار سامانه حجره جو قرار دادم والان خیلی راضی هستم چون در کل کشور وحتی در کشورهای خارجی هم دارن منومیشناسن خیلی ممنونم از حجره جوعزیز 🥰😍🙏🙏🙏

  15. بهترین شرکت طراحی سایت در گیلان باید یه وب سایت خیلی خیلی عالی طراحی کنه که بازاریابی شگفت انگیزی داشته باشه و من هم تازه با حجره جت آشنا شدم و از خدماتتون خوشم اومد

    1. سلام وقت بخیر مشتری گرامی
      ما در بهترین شرکت طراحی سایت در گیلان از نظر کاربران، یعنی سامانه حجره جو، همراه شما در مسیر پیشرفت کسب و کارتان هستیم و موفقیت شما آرزوی ما است.

  16. ولی حجره هاتون هم خیلی خوبه. منظورم همون تبلیغات صفحه اصلی تونه. خوبیش اینه که سریع میره توی گوگل. با خدمات طراحی سایتتون تازه آشنا شدم ولی با توضیحاتتون خیلی مشتاق شدم که سفارش بدم و خیلی از شما ممنونم.

  17. واقعا توضیحاتتون خیلی خوب بود. فقط یک سوال دارم. اگه برای طراحی سایت در گیلان از سرویس شرکتی تون استفاده کنم، میتونم بعضی از محصولاتم رو هم بزارم توی سایت؟

    1. سلام وقت بخیر مشتری گرامی
      بله حتما! چون طراحی سایت شرکتی، به ویژه برای شما گیلانی های عزیز با بهترین امکانات انجام می‌شود. برای اطلاعات بیشتر حتما با پشتیبانی فنی سامانه تماس بگیرید.

  18. بهترین شرکت طراحی سایت توی گیلان باید ویژگی هایی مثل همین شرکت حجره جو رو داشته باشه. من ازشون خیلی راضی هستم

    1. سلام وقت بخیر مشتری گرامی
      ما همیشه برای پیشرفت کسب و کار شما عزیزان در خدمتتون هستیم و از شما تشکر میکنم که با ما همراه هستید!

  19. من برای طراحی سایت دنبال یک شرکت خیلی خوب بودم، چون این موضوع خیلی برام مهم بود و با توضیحات شما سفارش خودم رو توی فرمی که گذاشته بودید ثبت کردم. بابت مقاله خوبتون ممنونم از شما!

    1. سلام وقت بخیر مشتری گرامی
      ما همیشه سعی کرده‌ایم تا خدمات خو را توسعه بدهیم و بهترین ها را برای شما عزیزان فراهم کنیم و خوشحالیم که این مقاله مورد پسند شما قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *