معرفی حجره

تولید و تعمیر مبلمان محسن

تعمیرات مبلمان در لاهیجان , تولیدی مبلمان محسن , تولید و تعمیرات تخصصی انواع مبلمان ایرانی و خارجی، با 20 سال سابقه فعالیت کاری درخشان , تعمیرات تخصصی مبلمان منزل و اداری با نازلترین قیمت و با کیفیت ترین پارچه های روز در خدمت شما مشتریهای عزیز هستیم. تیم مجرب و حرفه ای با سالها تجربه و خدمات پس از فروش , تعمیر مبلمان راحتی , تعمیر مبلمان کلاسیک , تعمیر مبلمان استیل , تعمیر مبلمان سلطنتی , تعمیر میز نهار خوری , تعمیر صندلی , تعمیر صندلی اداری و….

مبلمان قدیمی تان را به ما بسپارید

پذیرش سفارشات از سراسر استان

تماس : 0911832165101342347226

اینستاگرام : mobl__mohsen@

واتساپ : 09359738814

ساعت کاری : 8 الی 13 – 15 الی 21

آدرس : گیلان , لاهیجان ، میدان گیل ، اول جاده رودبنه ، نبش رسالت ، 14مبل محسن

به مدیریت : محسن پورربیع

لطفا هنگام تماس بگویید که شما را در حجره جو دیده ایم


تعمیرات تخصصی مبلمان در لاهیجان

تولیدی مبلمان محسن | تعمیرات مبلمان در لاهیجان

تولید مبلمان راحتی در لاهیجان

خدمات تولیدی مبلمان محسن

  • تولید مبلمان کلاسیک
  • تعمیر انواع مبلمان ایرانی و خارجی
  • تعمیرات مبل سلطنتی با بهترین کیفیت
  • تعمیرات میز نهارخوری
  • بازسازی و زیرسازی اسفنج
  • رنگ کاری و  شفاف سازی
  • تعویض پارچه با کیفیت عالی در طرح و رنگ دلخواه شما عزیزان

تولیدی مبلمان محسن | تعمیرات مبلمان در لاهیجانرویه کوبی مبل در لاهیجان

تعویض پارچه انواع مبل های استیل ، کلاسیک و راحتی انواع صندلی ها ( ناهار خوری . اداری . معمولی ، پشت حصیری) با انواع پارچه و چرم مورد درخواست مشتری

تولیدی مبلمان محسن | تعمیرات مبلمان در لاهیجان

تعمیر مبل در لاهیجان

تعمیرات و بازسازی مبلمان توسط افرادی مجرب که تجربه زیاد در زمینه تولید مبلمان و آشنا به چرخه تولید مبل هستند انجام شود. ما اینجاییم تا با مشاوره صحیح و همچنین ارائه خدمات عالی و درخور سلیقه مشتریان خود ارائه نماییم.

یکی از ارکان ترمیم مبلمان رنگ‌کاری است در صورتیکه کلاف مبل بر اثر ضربه خوردگی و فرسایش رنگش صدمه دیده باشند، با رنگ‌کاری، ورق‌کاری و ترمیم انواع مبلمان (خانگی و اداری) در اسرع وقت و با بهترین کیفیت بازسازی خواهند‌ شد.

تولیدی مبلمان محسن | تعمیرات مبلمان در لاهیجان

تعمیرات مبل در لاهیجان

در گارگاه مبل محسن شامل کارگاه مجهز و به روز، پارچه های وارداتی و تولید داخل با تنوع و استاندارد بالا، همراه با به کارگیری نیروهای فنی کاربلد و با تجربه، و همچنین ضمانت خدمات و زمان بندی مشخص برای افزایش رضایت مشتری می باشد. تعمیر مبلمان گاهی اوقات به دلیل شکستگی، در رفتگی و یا لق شدن کلاف، تغییر شکل موجود و ترمیم منبت، نیاز به نجاری دارد.

مجموعه تولیدی مبل محسن این افتخار را دارد سرویس مبل های مشتریان خود را از درب منازل و محل کار شما با کادری مجرب بارگیری نموده و پس از بازسازی و اتمام کار با ضمانت سالم بودن مبلها باز می گردانند.

تماس : 0911832165101342347226


تعمیر مبل راحتی لاهیجان  , تعمیرات مبلمان محسن در لاهیجان , فروش مبل سلطنتی در گیلان , خرید مبل کلاسیک در لاهیجان , فروش مبل راحتی لاهیجان , تعمیرات مبل لاهیجان, روکوبی مبل در لاهیجان , خرید مبلمان مدرن لاهیجان , تعمیرات صندلی لاهیجان , خرید مبل راحتی لاهیجان, تولیدی مبلمان لاهیجان , تولید مبلمان خارجی لاهیجان, تولید مبلمان سلطنتی در لاهیجان , فروش مبلمان خاص در لاهیجان , فروش مبلمان لاکچری در لاهیجان , قیمت مبل ویکتوریا لاهیجان, مبل محسن در لاهیجان , مبل محسن , تعمیر میز و صندلی در لاهیجان , قیمت میز نهار خوری در لاهیجان , تعمیرات مبل در لاهیجان , تعمیرات مبل محسن در لاهیجان , تولید مبلمان راحتی در لاهیجان , خرید مبلمان در لاهیجان , قیمت مبل در لاهیجان , تولیدی مبلمان در لاهیجان , تولیدی مبلمان محسن در لاهیجان, خرید مبل راحتی در لاهیجان , تولید میز نهار خوری در لاهیجان , قیمت مبل سلطنتی در لاهیجان , فروش مبل کلاسیک در لاهیجان , تولید میز نهارخوری محسن درلاهیجان, روکوبی مبل در لاهیجان , تعمیر صندلی لاهیجان, تعمیرات صندلی لاهیجان , تولیدی مبل در لاهیجان, تعمیرات تخصصی مبل در لاهیجان , تعمیرات تخصصی و تعویض پارچه مبل در گیلان , 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تولیدی مبلمان محسن | تعمیرات مبلمان در لاهیجان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *