افزایش فروش سایت

افزایش فروش سایت

فروش محصولات سایت خود را با آموزش افزایش فروش سایت به سبک سامانه حجره جو به حداکثر مقدار ممکن برسانید. چرا میگوییم به سبک سامانه حجره جو؟ زیرا سامانه ثبت مشاغل کشوری حجره جو از سبک و روش های متفاوتی نسبت به دیگر سایت ها برخوردار است.

چرا باید این آموزش را در این سایت مشاهده کنید؟ با توجه به تعداد حجره داران و نرخ کلیک بالایی که ما از این روش های افزایش فروش سایت بدست آورده‌ایم، امیدواریم شما هم با این روش های افزایش فروش سایت، محصولات خود را به خوبی به فروش برسانید. و اینکه ما امیدواریم تا به حال اعتماد شما کاربران را به دوره های آموزشی سامانه جذب کرده باشیم. پس با توجه به این سوالات مهم، ما را تا پایان این وبلاگ بسیار بسیار با ارزش و مهم همراهی کنید.

 

افزایش فروش سایت به سبک حجره جو

خب برای شروع باید روی این جمله تاکید کنیم. تنها با رعایت چند تا از نکات و عوامل گفته شده در این دوره نمیتوانید فروش سایت خود را افزایش دهید بلکه با رعایت تمامی نکات و عوامل دوره افزایش فروش سایت میتوانید یک سایت پر فروش و یک رقیب سرسخت برای رقیبانتان باشید.

وقتی وارد گوگل میشوید و چیزی را سرچ میکنید، در ذهن خود میگویید: وای چه رقیبان سرسختی، چه سایت های همه چیز تمامی، این سایت ها چه مشتریان وفاداری دارند، و… اینجور حرف ها. اما جالب این است که شما با رعایت نکات دوره آموزش سئو و افزایش فروش سایت میتوانید در هر کلمه کلیدی پرطرفدار، رنک 1 گوگل را برای خود کنید. پس باید بدانید که این دوره به سبک سامانه حجره جو و تولید شده. و توسط تیم تولید محتوای قدرتمند حجره جو است.

 


 

شبکه های اجتماعی

یکی از عوامل مهم در افزایش فروش سایت که حتما باید آن را رعایت کنید داشتن حساب کاربری «کاری» در شبکه های اجتماعی است. مانند اینستاگرام، فیسبوک، توییتر، آپارات و… اما برای تنها داشتن حساب کاربری یا به اصطلاح پیج در اینستاگرام، تنها کافی نیست. زیرا شما باید تولید محتوا در اینستاگرام انجام دهید.

و همچنین تولید محتوا در شبکه های اجتماعی دیگر. بعد از رعایت این نکات، نیز باید نکاتی دیگر را هم رعایت کنید. مثل فعالیت روزانه، برای مثال در اینستاگرام شما باید در روز یک استوری انتشار دهید. در آن باید محتوا بنویسید و وبلاگ یا محصولات خود را به کاربران معرفی کنید. در کل هدف از ساخت حساب کاربری یا پیج در شبکه های اجتماعی، تشویق کاربران به مشاهده وب سایت، مطالب آموزشی، محصولات و… شما می‌باشد. که میتوانید از هر امکاناتی در این شبکه های اجتماعی برای این کار و افزایش فروش سایت استفاده کنید.

 


 

آموزش افزایش فروش سایت

خب به بخش اصلی این وبلاگ رسیده‌ایم. حالا باید از اینجا به بعد نکات را کاملا مطالعه کنید. و بعد از مطالعه این نکات مهم، سایت خود را آنالیز کنید یا این کار را به سامانه ما بسپارید. شما میتوانید با پر کردن فرم آنالیز وب سایت در سامانه حجره جو، تمامی نکات منفی و مثبت سایت خود را پیدا کنید. در ادامه این نکات را به صورت کامل برای شما توضیح خواهیم داد.

 

رابط کاربری مناسب

طراحی رابط کاربری مناسب یکی از نکات بسیار تاثیر گذار در فروش سایت است. زیرا اگر کاربران نتوانند به خوبی با وب سایت سازگار شوند، از وب سایت شما خارج میشوند و شما مشتریتان را از دست خواهید داد. یعنی اگر در سایت خود بخشی به نام پنل کاربری یا حساب کاربری و یا… دارید.

باید آن را بسیار ساده و در عین حال پیشرفته و زیبا طراحی کنید. که مثلاً اگر کاربر بخواهد از شما محصول خریداری کند، مراحل خرید را آسان و سریع کنید که کاربر را درگیر نکند. و فروش سایت خود را افزایش دهید.

 

گرافیک سایت

اما یکی از عوامل مهم در جذب کاربر که باعث افزایش فروش سایت میشود گرافیک وب سایت شما می‌باشد. این بخش مربوط به کیفیت تصاویر آپلود شده در سایت، آلمان های تصویری سایت، بنر تبلیغاتی سایت و… اینجور چیز ها است.

ما در کمی پایین تر درمورد اصول طراحی بنر تبلیغاتی سایت و تاثیر آن بر افزایش فروش سایت توضیح داده‌ایم. زیرا اگر شما برای یک مطلب آموزش یک عکس بارگذاری کنید که بی کیفیت باشد، و اصل به موضوع اصلی مربوط نباشد، کاربران را گیج و سردرگم میکنید. و با این کار کاربر در سریع ترین زمان ممکن از سایت شما خارج میشود و به سراغ سایت دیگر میرود که به جای افزایش فروش سایت باعث کاهش فروش سایت میشود.

 

اعتبار و ارزش نزد مشتری

بخش اعتبار وب سایت از نامش معلوم است که مربوط به اعتبار سایت نزد کاربر میباشد. منظور از اعتبار اجزایی مانند نماد اعتماد الکترونیک، رضایت کاربران، نظرات سایت و… است. این بخش توانایی آن را دارد که روی پیشنهاد هایی که اطرافیان مشتری به آن میدهند تاثیری مفید بگذارد.

مثلاً اگر شما و برادران بخواهید به صورت آنلاین از سامانه حجره جو محصولی خریداری کنید و برادرتان بگوید که این سایت آیا قابل اعتماد است که اطلاعاتمان را در آن وارد کرده‌ایم، شما با خیال راحت میگوید بله. حالا شاید برایتان سوال باشد که چرا بگویم بله؟ زیرا سامانه ما هم در بخش دیدگاه ها مورد رضایت کاربران بوده و هم نماد اعتماد الکترونیک دارد. شما میتوانید این نماد را در پایین صفحه مشاهده کنید. از این نظر است که این اجزا در افزایش فروش سایت تاثیری بسیار دارد.

 

سادگی سایت

و بخش آخر مؤثر بر افزایش فروش سایت، ساده بودن وب سایت شما است. منظور از ساده بودن تنها گرافیک و پنل کاربری و… وب سایت نیست. بلکه ساده بودن المان‌ها، ساده بودن روش پرداخت که در فروش سایت بسیار بسیار مؤثر است، ساده بودن منو وب سایت و منو فوتر برای دسترسی سریع تر کاربران به صفحات وب سایت، و… هم است. در کل با رعایت یکی از 4 موارد گفته شده نمیتوان به بالاترین حد فروش سایت رسید، شما باید تمامی موارد را رعایت کنید. و اینکه این چهار مورد در کنار هم یک الماس افزایش فروش سایت حساب میشوند.

 


 

اصول طراحی بنر تبلیغاتی سایت و تاثیر آن بر فروش سایت

در این بخش میخواهیم به شما توضیح دهیم که اگر در سایت خود بنر تبلیغاتی دارید چطور باید از آن برای افزایش فروش سایت استفاده کنید. البته که اگر فروشگاه آنلاین و درگاه پرداخت آنلاین دارید، و اگر محصولات بسیار زیادی مانند 100 محصول دارید که در مناسبت های مختلف روی قیمت آنها تخفیف می‌گذارید، باید از بنر تبلیغاتی استفاده کنید.

اما اگر محصولات زیادی دارید ندارید و درگاه پرداخت آنلاین دارید هم میتوانید از این قابلیت استفاده کنید. اما در هر صورت اگر در سامانه حجره جو سفارش طراحی وب سایت فروشگاهی دهید، ما برای شما بنر تبلیغاتی طراحی میکنیم. مگر اینکه شما بگوید بنر تبلیغاتی نمیخواهم. در ادامه این توضیحات را مشاهده می‌کنید.

 

طراحی بنر تبلیغاتی

 

نباید بنر به کاربر حس بد تبلیغات دهد

این نکته به به ظاهر و کمی هم به متن آن مربوط میشود. یعنی شما باید بنر را در جای درست و با متن جذب کننده یا بهتر است بگوییم متنی که کاربر را برای کلیک روی بنر تبلیغاتی ترغیب می‌کند، طراحی کنید و در سایت خود قرار دهید. این نکته هم در افزایش فروش سایت کاربردی بسیار دارد. بنر را در اندازه مناسب طراحی کنید. و بنر را نه آنقدر بزرگ طراحی کنید که در گوشی اختلال ایجاد شود، و نه آنقدر کوچک که در کامپیوتر دیده نشود.

 

در بنر تبلیغاتی به کاربران اجبار نکنید!

حالا میرسیم به بخش اصلی متن تبلیغاتی بنر. که مربوط به آن متنی است که روی تصاویر مینویسید. شما نباید در این متن به کاربر اجبار بکنید. مثلاً ننویسید «همین حالا باید این دوره آموزش را خریداری کنید یا حتما این دوره آموزشی را بخرید»

زیرا این کار باعث میشود تا کاربران فکر کنند شما محصولی دارید که فروش بالایی ندارد و میخواهید آن را هر طور که شده به فروش برسانید. که این فکر کاربران موجب جلوگیری از افزایش فروش سایت میشود. برای مثال در بنر سایتتان بنویسید: اگر میخواهید از 80% تخفیف شگفت انگیز استفاده کنید همین حالا کلیک کنید. به این شکل است که کاربر را به کلیک روی بنر کنجکاو میکنید.

 

استفاده درست از بنر تبلیغاتی

منظور از استفاده درست از بنر تبلیغاتی سایت این است که نیایید محصولی که فروش بسیار بالایی دارد را در آن قرار دهید. آن محصولی را در بنر تبلیغاتی سایت قرار دهید که فروش نسبتا خوبی ندارد و برای مثال تخفیف 50% دارد. حالا با خوندن این متن نرید تمام محصول هایی که تخفیف دارن و کم فروش میرن را توی بنر قرار بدید!

تعداد اصولی یک بنر تبلیغاتی مناسب حدقل 2 تا و حداکثر 3 یا 4 تا است. حالا یک نوع دیگر طراحی بنر تبلیغاتی که به افزایش فروش سایت خیلی کمک میکنه، بنر تبلیغاتی مناسبتی است. خیلی ساده است که منظور از مناسبتی اینه که مثالا در یک فروشگاه اینترنتی لباس نباید یک لباس زمستونی را در تابستان توی بنر سایت قرار دهید. باید مثلا به مناسبت سیزده بدر در فصل بهار، یک لباس بچگانه خونک که تخفیف 60% داره رو در بنر سایت قرار دهید.

 


 

در دسترس بودن اطلاعات تماس با شما

این موضوع یکی از بزرگ ترین عواملی حساب میشود که در افزایش فروش سایت شما تاثیر خیلی خیلی زیادی دارد. یعنی بودن اطلاعات تماس شما در سایتتان.

 

مکان مناسب ارتباط با شما

شما میتوانید در فوتر یا هدر اطلاعات تماس خود را قرار دهید. یا یک صفحه اختصاصی برای این اطلاعات مهم طراحی کنید. تا کاربران به راحتی به این اطلاعات دسترسی داشته باشند. که این باعث میشود کاربر با احساس بهتری از شما خرید کند و این باعث افزایش فروش سایت میشود.

 

درست وارد کردن اطلاعات تماس

مهمترین نکته در این بخش همین است، یعنی درست وارد کردن اطلاعات تماس شما. باید توجه کنید که این اطلاعات را اشتباه وارد نکنید و اطلاعات نادرستی به کاربران ندهید. زیرا اگر کاربران نتوانند با شما تماس بگیرند، یعنی نمیتوانند به شما اعتماد کنند. و این کار باعث این میشود که اگر کاربر در سایت مشکلی داشته باشد، آن مشکل رفع نشود و سریعا از سایت خارج شود. بازهم میگویم که رعایت نکردن این نکات بجای افزایش فروش سایت، باعث کاهش فروش سایت خواهد شد.

 

دعوت به تماس با شما

خب حالا کار دیگری که میتوانید برای اینکه کاربران با شما تماس بگیرند بکنید، این است که در پایان مطالب یا در گوشه ای از سایت به آنها بگویید با شما تماس بگیرند یا بهتان پیام دهند. یا اینکه به آنها در جای مناسبی بگویید که مثلا اگر مشکلی دارید با پشتیبانی تماس بگیرید. یا همانطور که گفته شد صفحه ای برای اطلاعات تماستان طراحی کنید. و در منو دسترسی سریع تر در فوتر سایتتان آن را قرار دهید.

 

صمیمیت در گفتگو با کاربران

بخش بعدی مربوط تماس کاربر با شما میباشد. یعنی اینکه در زمان پاسخ گویی به تماس مشتریان ساتتان با آنها صمیمی باشید و جوری رفتار نکنید که مشتریان احساس بدی به شما پیدا کنند. از کلمات درستی استفاده کنید و در میان صحبت خود مکث نکنید، زیرا مشتریان از این کار خوششان نمی آید.

 


 

افزایش فروش سایت با هدیه رایگان در کنار محصولات

بیشتر از آنچه که فکر میکنید این موضوع بر افزایش فروش سایت موثر است. پس توصیه میشود اگر محصولات میفروشید که باید برای مشتریان ارسال شود حتما از این روش استفاده کنید. مثالا اگر فروشگاه لباس دارید و در وب سایت هم قابلیت فروش را دارید. یک مشتری از شما لباسی خریداری کرده و مبلغ آن را میپردازد. شما در زمان ارسال بسته برای مشتری یک عطر هم در کنار لباس در بسته او بگذارید و یا اینکه ارسال را رایگان حساب کنید و روش های دیگری هم هست… به این کار میگویند هدیه رایگان برای جذب مشتری. در ادامه توضیحات بیشتری مشاهده میکنید.

 

هدیه در کنار محصول

 

ایجاد حس ارزش خرید محصول

اگر این فرایند را انجام دهید در ذهن مشتریان یک حس ساخته میشود به نام ارزش خرید محصول. این کار به مشتریان یک حس بسیار خاص میدهد. آن حس در ذهن مشتریان یک جمله را به شکل های متفاوت ایجاد میکند. اگر در کنار محصول به او هدیه دهید آن جمله این است: چه خوب، محصول با این قیمت گرفتم، تازه یک هدیه هم بهم دادن، چه فروشگاه خوبی.

و اگر هزینه ارسال محصول را رایگان حساب کنید آن جمله این است: چه باحال، محصول به این با کیفیتی گرفتم، اونم با ارسال رایگان، خیلی فروشگاه خوبیه. ایجاد شدن این جمله در ذهن مشتری باعث میشود مشتری احساس کند آن فروشگاه خیلی خوب است و میرود به آشنایانش این مسئله را میگوید. و همین باعث میشود تا چند تا مشتری جدید برای آن فروشگاه بیاید. و اگر این روند هی تکرار شود باعث افزایش فروش سایت به بالا ترین حد ممکن خواهد شد!

 

برای همه محصولات هدیه رایگان نده، ضرر میکنی!

همانطور که خواندید نباید از این روش برای تمامی محصولات سایتتان استفاده کنید. درست است که باعث افزایش فروش سایت میشود، اما باعث ضرر کردن شما در مبلغ محصولات هم میشود. پس حالا باید چه کنیم؟ خب ما راه حل را به شما میگوییم. راه حل این است که مبلغ هدیه یا ارسال یا مبلغ پست محصول را، بر روی قیمت بگذارید.

یعنی اگر هزینه محصول 400.000 تومان و هزینه ارسال یا هدیه 38.000 تومان است، محصول را به قیمت 438.000 تومان بفروشید. این کار باعث ضرر نکردن در ارائه این هدیه رایگان میشود. اما این کار یک ریسک بزرگ دارد. این است که باعث بالا رفتن قیمت های محصولاتتان میشود. انتخاب با خودتان است. میتوانید برای یک سری از محصولات هدیه رایگان تعیین کنید یا برای همه تعیین کنید و هزینه را روی قیمت محصول اضافه کنید.

 

محدودیت قیمت برای ارسال رایگان ایجاد کنید

این کار معمولا برای محصولات فیزیکی انجام میشود. برای فهمیدن منظور از محدودیت قیمت برای ارسال رایگان برای شما یک مثال زدیم. مثالا مثل وب سایت شرکت دیجیکالا، برای بعضی از محصولات تعیین کنید که مثالا خرید بالای 200 یا 100 هزار تومان یا… با ارسال رایگان است. شما هم میتوانید در سایت خود این کار را انجام دهید. و با انجام این کار، شاید باور نکنید اما کاربران تمام تلاششان را میکنند تا مبلغ خرید را به آن عدد مشخص مثالا 200 هزار تومان برسانند. که این نکته هم باعث طوفانی شدن افزایش فروش سایت شما خواهد شد.

 


 

طراحی بخش فروش ویژه یا محصول ویژه

بخش فروش ویژه یا محصول ویژ به بخشی گفته میشود که در آن محصولی متفاوت یا مثالا در سامانه حجره جو یک حجره متفاوت در آن بخش وجود دارد. همانطور میدانید حجره داران حجره ویژه در سامانه حجره جو بسیار است. و حجره های ویژه زیادی در این سامانه وجود دارد. در ادامه با توضیحاتی بیشتر درمورد طراحی بخش فروش ویژه یا محصول ویژه و تاثیر آن بر افزایش فروش سایت مشاهده خواهیم داد.

 

داشتن یک ویژگی متفاوت با دیگر محصولات

منظور از متفاوت بودن این است که کاربر الکی وارد این بخش نشود. و مثلا یک محصول با تخفیف بالا، ارسال رایگان، با هدیه یا یک محصول پرطرفدار را مشاهده کند. مثالا به طور پیشفرض حجره اینترنتی شما در حالت معمولی قرار دارد. اما با پرداخت مبلغی میتوانید آن را به جایگاه ویژه ارتقا دهید و حجره اینترنتی خود را به بخش حجره های ویژه ببرید. که این یک الگوریتم درست برای طراحی بخش فروش ویژه یا محصول ویژه که در سامانه حجره جو بجای محصول ویژه باید نام حجره ویژ را بگذارید. شما میتوانید این بخش را برای هر چیز دیگری و در هر صفحه از سایتتان ایجاد کنید.

 

پرطرفدار ترین محصولات

بعضی اوقات اگر توجه کرده باشید بعضی از افراد خودشان برای مشاهده محصولات سایت، وارد سایت میشوند و به بخش محصول ویژه میروند. بنا بر این موضوع شما باید پرطرفدار ترین یا پربازدید ترین محصول های سایتتان را در این بخش قرار دهید. و در قیمت آنها تخفیف ایجاد کنید. و یا یک کد تخفیف به کاربران بدهید که در زمان خرید از آن استفاده کنند.

با این کار باز هم شما در ذهن کاربران یک حس ایجاد میکنید که آن حس باعث افزایش فروش اینترنتی میشود و این است که مثالا کاربر میگوید: چه باحال، این محصول هفته پیش 400.000 هزار تومان بود و الان با تخفیف 50 درصدی شده 200.000 هزار تومان، برم بخرمش! که باز هم اگر این روند را درست انجام‌داده باشید این‌حس ایجاد میشود و باعث افزایش فروش سایت شما خواهد شد.

 

برای همه سایت ها یک شکل نیست!

اگر به بخش فروش ویژه یا محصولات ویژه یا بخش پرطرفدار ترین ها در بعضی از سایت ها توجه کرده باشید برای همه آنها این بخش ها یک شکل نیست. زیرا سایت هایی با محصول زیاد باید این بخش را به یک صفحه اختصاص دهند. اما سایت هایی با محصول کم میتوانند این بخش را در صفحه اصلی هم قرار دهند. پس سایت خود را انالیز کنید و ببینید سایت شما از روش اول باید استفاده کند یا روش دوم.

 


 

قرار دادن نوار جستجو در سایت

این نکته، هم باعث افزایش فروش سایت میشود هم باعث ماندن کاربر در سایت و بالا رفتن سئو. زیرا اگر کاربر مثالا با سرچ کلمه حجره اینترنتی وارد سایت حجره جو شود و بخواهد در سایت چیزی سرچ کند و نوار جستجو وجود نداشته باشد، میرود همان عبارت را در گوگل سرچ میکند. و ممکن است در سرچ آن عبارت دیگر سایت ما در نتایج جستجوی جدید نمایش داده شده در گوگل نباشد که این یک فاجعه است و باعث کاهش فروش سایت میشود، در ادامه توضیحات بیشتری داده شده که آنها را مشاهده میکنید.

 

نوار جستجو

 

در جای مناسب، برجسته و ساده باشد

این نکته بسیار مهم است. زیرا سایت هایی را دیدیم که نوار جستجو را در کمی بالاتر از فوتر قرار میدهند. خب دیگه تصمیم با خودتان، به نظر شما یک مشتری تا پایین ترین جای صفحه سایت شما اسکرول میکند؟ به واضحیت باید همین حالا بگوی نه! زیرا اگر نوار جستجو را در پایین صفحه قرار دهید کاربر آن را نمیبیند و از صفحه خارج میشود. اما اگر در هدر یا در منو سایت باکس جستجو طراحی کنید و در آنجا قرار دهید، بهترین کار ممکن را کرده اید. چون کاربر سریعا آن را مشاهده میکند.

 

اندازه خیلی بزرگ و خیلی کوچک نداشته باشد

خب خیلی ساده است که نوار یا باکس جستجو طراحی شده توسط شما در هر جایی که میخواهد قرار بگیرد مانند هدر، منو و… باید از اندازه خوب و مناسبی برخوردار باشد. زیرا اگر خیلی کوچک باشد کاربر نمیتواند جستجو کند و اگر خیلی بزرگ باشد کاربر میتوانید جستجو کند، ولی باعث بهم ریختن نظم و ظاهر صفحات وب سایت شما میشود. و بهتر است در این مرحله یعنی تنظیم اندازه ها خلاقیت کافی را به همراه داشته باشید.

 


 

برای هر محصول تولید محتوا کنید

این بخش مربوط به سئو محصولات شما میباشد. که باید در صفحه هرکدام از محصولات یک باکس تویضحات وجود داشته باشد. تا کاربران بتوانند مزایای آن محصول، تصاویر محصول و… را مشاهده و مطالعه کنند. یعنی شما میتوانید با یک تیر دو هدف را بزنید. یک باکس توضیحات در صفحه هرکدام از محصولات طراحی کنید. تا کاربران سایت درمورد محصول مطالعه کنند و همچنین سئو بالاتری در گوگل داشته باشید. در ادامه توضیحاتی بهتری درمورد این موضوع داده شده.

 

سئو بالاتر با محتوای بیشتر

گفته شد که با زدن یک تیر و دو هدف شما برنده این داستان هستید و حالا باید بگوییم که هرچه توضیحات یا متن و محتوای یک محصول بیشتر باشد هم کاربر درباره محصول بیشتر اطلاعات دریافت میکند و هم سئو محصولات شما بیشتر و بیشتر میشود. سعی کنید حتما محتوای محصولات را خودتان بنویسید و آن محتوا را کپی نکنید تا توسط الگوریتم های گوگل جریمه نشوید.

 

تصاویر جذاب و با کیفیت

اونجوری که از عنوان این نکته معلومه مربوط به تصاویر آپلود شده در سایت است. همانطور که دربخش طراحی بنر تبلیغاتی و تاثیر آن بر افزایش فروش سایت گفته‌شد باید تصاویر آپلود شده در سایت با کیفیت، با خلاقیت و کاربرپسند باشند. زیرا این مورد یعنی بارگذاری تصویر خوب باعث میشه کاربر زیاد بودن محتوای هر محصول را حس نکنه و با خیال راحت محتوای تولید شده شما را مطالعه کند.

 

کاربر باید بتواند توضیحات را مشاهده کند

خب در بخش سئو برای ربات های گوگل خیلی مهمه که محتوای مخفی، توضیهات پنهان شده از کاربر نداشته باشید. چنانچه شما در صفحه محصول خود از محتوای مخفی استفاده کنید و توسط ربات های گوگل مشاهده شود، سایت شما از نتایج جستجو پاکسازی میشود یا به اصطلاح پنالتی میشود. پس محتوای محصول را طوری طراحی کنید که تمامی افراد بتوانند آن را مشاهده کنند.

 


 

ساخت ویدیو یا تیزر تبلیغاتی محصولات

طراحی و ساخت ویدیو یا تیزر تبلیغاتی، شما میتوانید این کار را با خیال راحت به سامانه حجره جو بسپارید. زیرا یکی از پرطرفدار ترین خدمات این سامانه طراحی تیزر تبلیغاتی است. تیزر تبلیغاتی انواع بسیار زیادی دارد. که در وبلاگ تیزر تبلیغاتی چیست؟ توضیحات بیشتری درمورد آن داده شده. ما میخواهیم حالا درمورد کاربرد تیزر تبلیغاتی در افزایش فروش سایت صحبت کنیم و توضیحاتی کامل درمورد این موضو را به شما ارائه دهیدم.

 

افزایش فروش سایت با تیزر تبلیغاتی

 

خلاقیت میتوانید دلیل یک تیزر تبلیغاتی موفق برای محصولات باشد

بله، درست خواندید. خلاقیت با نورپردازی خوب با کیفیت عالی و کاربر پسند میتوانید شعار یک تیزر تبلیغاتی موفق باشد که باعث افزایش فروش سایت میشود. پس اگر میخواهید خودتان تیزر تبلیغاتی طراحی کنید و امکانات دارید، این سه نکته طلایی را رعایت کنید. اما اگر میخواهید این کار را به طراحان تیزر سامانه حجره جو بسپارید، از رعایت این سه نکته در ساخت تیزر تبلیغاتی کسب و کارتان مطمئن باشید.

 

نحوه استفاده از محصول را هم توضیح دهید

توضیح نحوه استفاده محصول یک روش افزایش فروش سایت با تیزر تبلیغاتی میباشد. که برای این کار باید یک مدل یا یک بازیگر ماهر داشته باشید. که سابقه درخشان و خوبی به همراه داشته باشد. و باید حتما در زمینه فن بیان هم استعداد کافی را داشته باشد. تا برای توضیح درمورد محصول در ویدیو خوب کار کند.

 

هرچه محصول گرانتر باشد ویدیو طولانی تر

هرچقدر محتوای محصول شما طولانی تر و هرچقدر مبلغ پرداختی محصول شما بالاتر باشد، مدت زمان ویدیو نیز افزایش پیدا میکند. همچنین شما میتوانید با سفارش طراحی تیزر تبلیغاتی در حجره جو، انتخاب کنید زمان ویدیو چقدر باشد. و اگر هم انتخاب نکنید با قرار دادن تصاویر محصولات شما و… در ویدیو هر رمانی ممکن است ویدیو شما باشد.

 


بهترین و ساده ترین سبد خرید طراحی کنید

بعد از طراحی رابط کاربری مناسب باید یک سبد خرید مناسب و در عین حال ساده و جذاب داشته باشید. سبد خرید سایت شما مهمترین عامل در خرید آسان از سایت شما است. که این مورد بسیار مهم هم در افزایش فروش سایت بسیار به شما کمک خواهد کرد. سبد خرید باید طوری باشد که کاربر حداقل با سه کلیک به صفحه پرداخت برود. حداکثر 5 کلیک است. پس تمرکز خود را روی ساده بودن بگذارید. در ادامه بیشتر برایتان این موضوع را توضیح داده‌ایم.

 

دریافت اطلاعات بیش از هد از کاربر اشتباه است

این مورد در خیلی از سایت های فروشگاهی مشاهده شده. که برای مثال محصول آنلاین است، اما آن سایت آدرس کاربر را هم میخواهد که این کار دلیلی ندارد و باعث سردرگمی کاربران میشود. پی به هیچ عنوان این کار را نکنید و اگر هم محصول فیزیکی و با تحویل حضوری دارید اطلاعات خیلی زیادی مانند کد ملی کاربر را از او نخواهید، زیرا کاربر احساس بدی میکند و کد ملی خود را وارد نمیکند.

 

پیشنهاد مفید در آخرین لحظه

شما میتوانید در صفحه سبد خرید سایت خود بخشی را به پیشنهادات اختصاص دهید. یعنی محصولاتی که مرتبط با محصول انتخاب شده توسط کاربر است را به او نمایش دهید. مانند زمانی که کاربر گوشی موبایل به سبد خرید خود اضافه کرده، شما باید برای مثال هندزفری، گارد موبایل، گلس نشکن و… را به او نمایش دهید. اما نباید محصولی به آن مشتری نمایش دهید که مشتری را از خرید گوشی موبایل منصرف کند.

 

تضمین امنیت اطلاعات مشتری

در صفحه سبد خرید بخشی ایجاد کنید و آن را واضح و کاملا قابل مشاهده طراحی کنید. که در آن متنی درمورد امنیت اطلاعات وارد شده توسط مشتری بنویسید زیرا این متن به مشتریان اطمینان میدهد که اطلاعاتشان فقط بین مدیر وبسایت و خودشان است و به کاربران دیگر نمایش داده نمیشود یا جایی منتشر نمیشود. تا مشتری بتواند با خیال راحت اطلاعات را وارد کرده و محصول را از شما خریداری کند. پس جالب است بدانید این متن هم باعث افزایش فروش سایت خواهد شد.

 


سوالات متداول

آیا برای مطالعه دوره آموزشی افزایش فروش سایت باید مبلغی پرداخت کنم؟

خیر! شاید برایتان جالب باشد بدانید بهترین دوره افزایش فروش سایت کاملا رایگان مانند دوره های آموزشی دیگر حجره جو در اختیار شما کاربران عزیز قرارداده شده است. تا فروش سایت خود را به حداکثر ممکن برسانید و از خودتان یک فرد ثروتمند بسازید.

این دوره مربوط به افزایش فروش محصول آنلاین است یا محصول فیزیکی؟

خب اگر سایت شما جزو یکی از این دسته ها هستید پس ما به شما پیشنهاد میدهیم حتما این دوره آموزشی که بهترین دوره افزایش فروش سایت میباشد را مطالعه کنید. این نکات طلایی بر فروش محصول آنلاین یا فروش فیزیکی موثر است و بعد از مطالعه این نکات میتوانید خود را در دریایی از پول ها قرار دهید.

 

 


حرف آخر

امیدواریم این وبلاگ که درمورد انواع ریبدایرکت ها یا همان تغییر مسیر ها بود، برای شما دوستان و همراهان حجره جو مفید بوده باشد.

جهت ثبت نام و دریافت حجره اینترنتی مجموعه کسب و کار خودتون و مطالعه قوانین و مقررات استفاده از خدمات ویژه مشترکین سامانه، تماس بگیرید و یا از طریق ثبت حجره در صفحه اول سامانه اقدام نمایید.

و یا جهت دریافت مشاوره رایگان، شماره تماس خود را به واتساپ، سامانه ثبت الکترونیکی مشاغل، حجره جو ارسال نمایید. تا کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.

و برای مشاهده تعرفه های سامانه هم به بخش تعرفه ها مراجعه کنید.

5/5 (7 نظر)

مطالب مرتبط

نظرات و سوالات کاربران

  1. خیلییی عالی بود. من یک دوره افزایش فروش از سایت * خریداری کردم که اصلا خوب نبود. فقط پول الکی گرفتن ازم. ولی این دوره رایگان افزایش فروش سایت انقدر خوب بود و کاربردی بود که تونستم فروش بالایی از این نکات گفته شده بدست بیارم. عجیبه????

  2. خیلی خوب بود. چون تمام چیز هایی که توضیح داده شد در سایت هست و فقط غیر فعال بود برای من. مثل دوره های سایت های دیگه نیست که میگن باید افزونه بخرید و… عالیه??

  3. واقعا خوبه که در شروع دوره چهار تا نکته گفت که ارزش چند میلیونی داره. و بعدش هم که همینطور نکات مهم برای افزایش فروش سایت گفت خیلی خوب بود???

  4. واقعا سامانه حجره جو دوره های آموزشی خوبی منتشر میکنه. و اینکه همه گفتن: که چقدر خوبه که دوره های رایگان برای ما طراحی و تولید میکنن. این دوره رایگان افزایش فروش سایت هم یکی از اون دوره های عالی و مهم بود????️

  5. من کل دوره افزایش فروش رو مطالعه کردم. ولی اون جایی که درمورد طراحی بنر تبلیغاتی سایت و تاثیرش توی افزایش فروش سایت گفت خیلی عالی و پر کاربرد بود ?‍???

  6. واقعا بهترین دوره آموزش افزایش فروش سایت همینه. چون نکته های که درمورد افزایش فروش گفته، هیچ جایی پیدا نمیشه. خیلی عالی بود???

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخفیف عیدانه!
طراحی سایت با بهترین امکانات