تبلیغات در آپارات راه درخشیدن مشاغل

تبلیغات در آپارات

آپارت یکی از بزرگ ترین و پیرفته ترین سرویس ها اشتراک گذاری ویدیو در ایران و چند کشور دیگر است. کسب و کار شما با تبلیغات در آپارات میتواند میان رقبای خود بدرخشد و خدمات خود را به بهترین شکل به مشتریان ارائه دهد. آپارات روزانه به طور تقریبی بیش از 65 میلیون مخاطب را از سرچ گوگل و لینک ها دریافت میکند و کسب و کار شما هرچه مبلیغ بیشتری بپردازد در این سایت جذاب بیشتر دیده میشود. شما میتوانید همین حالا در سامانه حجره جو از پلن تبلیغات در آپارات استفاده کنید و 3 هدیه شگفت انگیز دریافت کنید.

  1. 1 تیزر تبلیغاتی کاملا رایگان
  2. ثبت تیزر تبلیغاتی شما در آپارات
  3. تخفیف شگفت انگیز تبلیغات در آپارات

 

 

معرفی مزایای تبلیغات در آپارات

در ادامه با چند مورد از مزایای عالی تبلیغات در سرویس اشتراک گذاری ویدیو آپارات آشنا میشوید و شاید با خیال راحت تری تبلیغات خود را در آپارات شروع کنید و میان رقبای خود بدرخشید.

 

1. نمایش آمار تبلیغات فعال

تبلیغات بنری آپارات

در آپارات در بخش داشبورد تبلیغات و بعد در منوی آمار میتوان دید که تبلیغات به چه صورت در حال پخش هستند و چند کلیک گرفته است و چند پخش انجام شده و چند هزار تومان از پول شما خرج شده است. با این قابلیت شگفت انگیز از همه چیز با خبر باشید و به راحتی اطلاعات را دریافت کنید.

 

2. تقسیم بودجه روزانه میان تمامی ساعات روز

سرویس تبلیغاتی آپارات

با فعال کردن این قابلیت آپارات میتواند بودجه شما را در میان ساعات روز تقسیم کند و شما در 24 ساعت در جایگاه تبلیغات باقی بمانید. این ویژگی بسیار عالی باعث دیر تر تمام شدن بودجه تبلیغاتی شما میشود. و مخصوص کسب و کار هایی است که تازه شروع به کار کرده اند و به اصطلاح نوپا هستند.

 

3. نمایش تیزر تبلیغاتی در کلمات یا دسته خاص

درامد تبلیغات اپارات

میتوان تعیین کرد در کلمه کلیدی خاص یا دسته خاصی تیزر تبلیغاتی شما در جایگاه تبلیغات قرار بگیرد که بسیار جذاب و کاربردی است. برای مثال اگر تعین کلمات هدف نبود باعث بهم ریختن میشد، زیرا یک آژانس مسافرتی و مرکز مسافربری هر دو در دسته گردشگری هستند اما نباید در جایگاه نا مناسبی قرار داده شوند.

 

4. ثبت دکمه فراخوان

تبلیغات آپارات

دکمه قراخوان باعث میشود کاربر بعد از دیدن تبلیغ شما وارد لینکی شود که شما آن را با یک متن نمایش میدهید و در واقع از طرفی میتواند باعث افزایش بازدید سایت شما هم بشود که یک ویژگی بسیار جذاب و مهم است. یعنی شما با یک تیر دو تا نشون میزنید و فروش آنلاین خودتون رو هم افزایش میدید.

 

5. انتخاب دستگاه نمایش دهنده

تبلیغات هدفمند در آپارات

انتخاب دستگاه نمایش یعنی تبلیغات در آپارات در گوشی موبایل یا دسکتاپ یا اپلیکیشن آپارات نمایش داده شود. برای مثال یک کانال در حوزه گوشی موبایل های نسل جدید سامسونگ و شیائمی و اپل تولید محتوا میکند و برایش مهم نیست که تبلیغاتش در دسکتاپ نمایش داده شود. و تیک دسکتاپ را غیرفعال میکند.

 

6. زمان بندی شروع و پایان تبلیغ در آپارات

تبلیغات در آپارات

قابلیت زمانبندی با استفاده از تاریخ باعث میشود که برای مثال شما رویداد هایتان را تبلیغ کنید. یعنی یک رویداد و یا روز مهمی مانند عید، مثلا شما یک تخفیف عیدانه دارید و میخواهید آن را در ایام نوروز در آپارات قرار دهید تا مشتیران با آن آشنا شوند. که این ویژگی اینطور موقع ها مورد استفاده قرار میگیرد.

 

7. نمایش نرخ برد نسبت رقبای مشابه

تبلیغات در آپارات

آپارات در قسمت داخلی آمار های هر تبلیغ نشان میدهد که چقدر ویدیو شما توانسته نسبت به رقبای خود با کلمه کلیدی و دسته مشابه بالاتر نمایش داده شود که بستگی به مبلغ مزایده و پیشنهادی تبلیغات شما دارد که از بین 2 تا 20 تومان است، یعنی 1000 بار نمایش ویدیو شغلتان میشود 2000 تومان.

 

8. تعداد نمایش در هر کلمه کلیدی

تبلیغات آپارات

و در بخش دیگری در آمار تبلیغات در آپارات میتوانید مشاهده کنید که با کدام کلمه کلیدی بیشتر در آپارات نمابش داده شده اید. برای مثال 5 مورد کلمه کلیدی انتخاب میکنید اما در 3 مورد خوب نمایش داده میشوید و در 2 مورد عالی. که میتوانید این برچسب متوسط و خوب و عالی را از بخش آمار مشاهده کرد.

 

تبلیغات موثر و هدفمند

با توجه به این ویژگی های جذاب و حرفه ای آپارات میتوانید به صورت کاملا هدفمند تبلغ کنید. یعنی در مکان و زمان مناسب تبلیغ خود را با بهترین شکل نمایش دهید. با یک مثال تعریف تبلیغ هدفند را برایتان واضح تر میکنیم. فردی یک رستوران بزرگ و کاملا اختصاصی دارد که برای کسب و کار خود هم یک وب سایت طراحی کرده است و میخواهد شروع به تبلیغات کند. نمیتواند رستوران خود را در یک سایت مطالب آموزشی مدارس و یا یک آژانس مسافربری تبلیغ کند! بلکه باید یک سایتی را برای تبلیغات انتخاب کند که مربوط کسب و کارش یعنی مواد غذایی باشد.

به دلیل اینکه کاربری که وارد یک سایت مواد غذایی میشود، یعنی به دنبال یک غذا و یا… است و با دیدن تبلیغ وب سایت رستوران بزرگ و شیک وارد آن هم میشود و در واقع با این اتفاث شما یک مشتری را از آن سایت گرفتیــد! و شما با این کار باعث افزایش فروش سایت خود شده اید.

 

معایب تبلیغات در آپارات

یکی از مشکلات تبلیغات در آپارات اینه که، تنها میتوانیم یک ویدیو بارگذاری شده در آپارات رو تبلیغ کتین و یکی دیگر از معایبش اینکه که فقط میتونیم یک ویدیو رو تبلیغ کنیم یعنی نمیتونیم نوع رسانه دیگری رو تبلیغ کنیم.

اما برای مثال با ثبت شغل در سامانه جامع حجره جو میتونید هر نوع فایل رو در حجره کسب و کار خودتون بارگذاری کنید و یا به صورت دلخواه میتونید به پشتیبانی سامانه اطلاع بدید و براتون ویرایش رو انجام بدهند.

 

حرف آخر

امیدواریم این وبلاگ که در مورد تبلیغات در آپارات بود، برای شما دوستان و همراهان حجره جو مفید بوده باشد.

جهت ثبت نام و دریافت حجره اینترنتی مجموعه کسب و کار خودتون و استفاده از خدمات ویژه مشترکین سامانه، تماس بگیرید و یا از طریق ثبت حجره در صفحه اول سامانه اقدام نمایید.

و یا جهت دریافت مشاوره رایگان، شماره تماس خود را به واتساپ سامانه ارسال نمایید. تا کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.

برای مشاهده تعرفه های سامانه به بخش تعرفه ها مراجعه کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *