معرفی حجره

هتل رستوران هرموز در جزیره هرمز

هتل رستوران هرموز در جزیره هرمز ، خدمات عالی شامل: رستوران و کافی شاپ, اینترنت رایگان در لابی, یخچال, تلوزیون, گیرنده دیجیتال, چشم انداز زیبای دریایی, اسپلیت, بخاری برقی ( در صورت نیاز بنا به درخواست مهمان ) , تخت های تاشو, کمد لباس, کمد چمدان, مینی بار غیر رایگان, روم سرویس, دوش, سرویس بهداشتی فرنگی و صبحانه گرم و سرد به شکل رایگان و سلف سرویس…

کیفیت و تنوع را از ما بخواهید، بهترین ها را برایتان به ارمغان آورده ایم ، آماده پذیرایی از مسافرین عزیز از سراسر کشور هستیم.

آدرس: جزیره هرمز, جنب اسکله چند منظوره جزیره هرمز, هتل رستوران هرموز

با تشکر حجره جو


هتل رستوران جزیره هرمز

هتل رستوران هرموز در جزیره هرمز

بهترین هتل جزیره هرمز

هتل رستوران هرموز، هتلی تمیز و نوساز، واقع در جزیره زیبا و دیدنی هرمز است که در جنب اسکله چندمنظوره قرار گرفته است. این هتل، که لقب تنها هتل سه ستاره جزیره هرمز را یدک می‌کشد، در هیئت و شمایل شبیه کشتی مسافربری طراحی و از واحدهای اقامتی بسیار شیک و تمیزی تشکیل شده است. میهمانان با اقامت در هتل رستوران هرموز هرمز قادر خواهند بود که از تماشای مناظر رؤیایی و شگفت‌انگیز جزیره هرمز، جزیره رنگارنگی که آوازه‌ زیبایی‌های آن مرزهای کشورمان را درنوردیده است، لذت ببرند.

هتل رستوران هرموز در جزیره هرمز

هتل ساحلی در هرمز

هتل رستوران هرموز هتلی تازه تأسیس است. این هتل در سال ۱۳۹۸ با معماری منحصر به‌ فردی در دو طبقه و ۱۴ واحد اقامتی احداث گردید. واحدهای اقامتی این هتل که با پلان‌های یک تخته، دو تخته، سه تخته، چهار تخته و پنج تخته رزرو می‌شوند، از دکوراسیونی زیبا تشکیل و به‌تمامی امکانات رفاهی موردنیاز برای اقامتی لذت‌بخش، مجهز شده‌اند.

هتل رستوران هرموز در جزیره هرمز

رزرو هتل در جزیره هرمز

هر یک از اتاق‌های هتل رستوران هرموز یخچال کوچکی گنجانده شده تا میهمانان هتل قادر باشند نوشیدنی‌های خود را خنک میل کنند. همچنین کلیه واحدهای اقامتی هتل رستوران هرموز هرمز از مبلمانی شیک و تختخواب‌هایی راحت و تمیز برخوردار بوده و به امکاناتی نظیر اسپیلت، کمد لباس، تلویزیون، رخت‌آویز، سرویس بهداشتی فرنگی و لوازم بهداشتی استحمام مجهز شده‌اند.

هتل رستوران هرموز در جزیره هرمز

رزرو آنلاین هتل هرموز

بی‌تردید مهم‌ترین مزیت اقامت در هتل رستوران هرموز هرمز، تماشای چشم‌انداز دیدنی دریا از پنجره اتاق‌های خوش‌منظره این هتل است.

پنجره‌های این هتل، رو به منظره آرامش‌بخش و رؤیایی دریای نیلگون خلیج‌فارس گشوده می‌شوند؛ چشم‌اندازی که اقامت در هتل رستوران هرموز هرمز را در ذهن هر میهمانی جاودانه خواهد کرد.

هتل رستوران هرموز در جزیره هرمز

بهترین رستوران جزیره هرمز

هتل رستوران هرموز هرمز از رستورانی جادار و زیبا تشکیل شده که قادر است انواع و اقسام غذاهای لذیذ ایرانی، گیاهی و دریایی را در کوتاه‌ترین زمان ممکن طبخ و به میهمانان هتل ارائه دهد. محیط رستوران هتل هرموز بسیار تمیز، آرامش‌ بخش و زیبا بوده و لذت صرف غذا را دوچندان می‌کند.

کافی‌شاپ هتل نیز همانند رستوران آن، از فضای بسیار دنج و مناسبی برخوردار بوده و با نوشیدنی‌های گرم و سرد و بستنی‌های خوشمزه خود، طعم اقامت در هتل هرموز هرمز را شیرین‌تر می‌کند.

هتل رستوران هرموز در جزیره هرمز

اجاره هتل در هرمز

امکانات هتل هرموز جزیره هرمز

در هتل هرموز جزیره هرمز می‌توانید به اینترنت پرسرعت رایگان دسترسی داشته باشید. این امکان در اتاق‌های هتل هم با حجم محدود ارائه شده است. وجود اسپلیت و تهویه مطبوع در تمام اتاق‌ها باعث می‌شود گرما و شرجی بودن آب و هوا آسایش مهمانان را خدشه‌دار نکند. سرویس بهداشتی و حمام، تلویزیون، وسایل بهداشتی، یخچال و کمد لباس از امکانات دیگر اتاق‌های هتل هرموز محسوب می‌شوند.

هتل رستوران هرموز در جزیره هرمز

اقامت در جزیره هرمز

از مهم‌ترین مزایای اقامت در هتل رستوران هرموز هرمز، امکان دسترسی به جاذبه‌های خیره‌ کننده و تماشایی جزیره زیبای هرمز است.

جاذبه‌هایی نظیر دره سکوت، الهه نمک، دره مجسمه‌ها، قلعه پرتغالی‌ها و ..

از اماکن طبیعی زیبایی‌ است که میهمانان هتل هرموز هرمز در طول اقامت خود در این هتل می‌توانند در مدت‌زمانی کوتاه به آن‌ها دسترسی داشته باشند.

هتل رستوران هرموز در جزیره هرمز

فرش خاکی هرمز

همچنین بازدید از بزرگ‌ترین فرش خاکی جهان که با خاک رنگارنگ جزیره بر ساحل آن طراحی گشته است- لذتی است ناب و تکرارناشدنی؛ لذتی که با اقامت در هتل رستوران هرموز تا ابد در خاطر شما ماندگار خواهد شد.

ازآنجایی‌که هتل رستوران هرموز ، تنها هتل سه ستاره جزیره دیدنی هرمز است، بنابراین، برترین انتخاب شما برای اقامت در این جزیره بشمار می‌رود.

هزینه مقرون‌ به‌صرفه اتاق‌ها، کیفیت بالای امکانات و خدمات هتل و همچنین وجود کارکنانی مجرب و متعهد سبب شده است که هتل رستوران هرموز هرمز به گزینه‌ اقامتی بسیار مناسب برای میهمانان و گردشگران در این جزیره مبدل شود.

هتل رستوران هرموز در جزیره هرمز

 اقامت در هتل هرموز جزیره هرمز

یکی از مزیتهای اقامت هتل هرموز ، نزدیکی و دسترسی راحت به اسکله چند جانبه جزیره هرمز است. برای بازدید از اماکن دیدنی و تاریخی جزیره هرمز، مانند :

  • قلعه‌ی پرتغالی‌ها و موزه احمد نادعلیان، به حدود 10 دقیقه پیاده‌روی از هتل هرموز نیاز دارید.
  • با جنگل حرای هرمز و غار نمکی 10 دقیقه،
  • تا دره‌ی مجسمه‌ها و دره‌ی رنگین کمان 20 دقیقه با خودرو

از هتل هرموز جزیره هرمز فاصله است.


بهترین هتل در جزیره هرمز, رستوران خوب در جزیره هرمز, هتل در جزیره هرمز, رستوران در جزیره هرمز, هتل رستوران در جزیزه هرموز, هتل رستوران هرموز, هتل هرموز در جزیره هرمز, رزرو هتل در هرمز ، هتل سه ستاره جزیره هرمز، رزرو انلاین هتل در هرمز ، رزرو هتل هرموز ، قیمت اقامت هتل هرموز ، قیمت اقامت هتل در جزیره هرمز ، 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هتل رستوران هرموز در جزیره هرمز”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *