معرفی حجره

مقوا سازان آرتین

ساخت ماشین آلات مقواسازی و کاغذسازی در تبریز , گروه صنعتی آرتین در زمینه ساخت و تعمیر و بازسازی و بهبود کیفیت ماشین آلات کاغذ و مقوا فعالیت می کند, بهترین نوع ماشین آلات کاغذ سازی را از ما بخواهید.

ارسال به سراسر کشور

تماس: 09124170565 09102573545

اینستاگرام: mogavasazanbartar

واتساپ: 09124170565

ساعت کاری: 7 صبح الی 19 بعدظهر

آدرس: آذربایجان شرقی ، تبریز ، ناحیه صنعتی زرنق

به مدیریت: علی نجاتی

لطفا هنگام تماس بگویید که شما را در حجره جو دیده ایم


 ساخت ماشین آلات مقواسازی در تبریز

مقوا سازان آرتین | ساخت ماشین آلات مقواسازی و کاغذسازی در تبریز

تولید ماشین آلات کاغذسازی در تبریز

گروه صنعتی آرتین با بیش از 20 سال تجربه توانسته است، ماشین آلاتی به روز و با کیفیتی را جهت تولید کاغذ و مقوا انجام دهد. ماشین آلات مقوا سازی، در مرحله اول کاغذ یا کارتن های باطله به دستگاه پالپو ریخته شده و با آب مخلوط میشود بعد از دستگاه پالپو خمیر مقوا به عمل می آید.

و بعد از آن بادستگاه های توربوسپراتور – پرشراسکرین – ریگت سپراتور HD-LD یا همان شن گیر و ماسه گیر ناخالصی های پلاستیک و شن ماسه و غیر سلولز خنیر مقوا به چست ارسال میشود و بعد از رقیق سازی به دستگاه خوردنیز هدایت میشود و بعد ازشکل گیری مقوا به پرس آبگیری و دستگاه خوشکن و بعد از خشک شدن به صورت رول در می آید.

بعد از رول شدن به دستگاه دوبلکس جهت شیت شدن یالمینت کردن متالایز یا کاغذ سفید و غیره به بازار ارسال میشود، که در مضارف جعبه شیرینی ، جعبه پیتزا ، جعبه های خوراکی ، جعبه های گوشتی و جعبه های غیر به کارمی رود.

ماشین آلات کاغذ نیز به همین روش خمیر کاغذ آماده و بعد از رول شدن به دستگاه ریواندر جهت کنار برش و سفت شدن رول ارسال میشود. و بعد ازآن کاغذ رول به ماشین آلات، ورق سازی، چاپ و بسته بندی و غیره ارسال میشود.

ما توانستیم با عیب یابی اکثر ماشین آلات مربوط که در این صنعت کار میکنن باکمترین خرابی و با راحت ترین عمل کرد در تولید را به سرانجام برسانیم .

مقوا سازان آرتین | ساخت ماشین آلات مقواسازی و کاغذسازی در تبریز

خدمات دستگاه مقوا سازی تبریز

ساخت ، نصب و راه اندازی ماشین آلات کاغذسازی رول بازیافتی ، ایرانی ، فلوت ، فلوتینگ ، تست لاینر ، سفید ،

مقوا سازان آرتین | ساخت ماشین آلات مقواسازی و کاغذسازی در تبریز

ماشین آلات کاغذسازی در تبریز

فعالیتها:
1- مشاوره رایگان در خصوص هر نوع دستگاه تولید فیلتر هوا
2-مشاوره در خصوص اخذ استاندارد ملی صرفا جهت تولید فیلتر هوای خودرو
3- ساخت و فروش تجهیزات خط تولیدمکانیکی
4- ساخت و راه اندازی خط تولید نیمه اتوماتیک
5- ساخت و راه اندازی خط تولید تمام اتوماتیک
6- ساخت و راه اندازی چین کن و چسب زن کاغذ فیلتر
7- پخش و فروش انواع مواد مرغوب فیلترهوا
تولید آسان و همیشگی از شما
تامین مواد اولیه و فروش از ما

تماس: 09124170565 – 09102573545


تولید مقوا آرتین در تبریز , تولید مقوا در تبریز , تولید کارتن خوراکی در تبریز , تولید جعبه پیتزا در تبریز , تولید جعبه در تبریز , تولید مقوا در شهرک صنعتی تبریز , کارتن سازی در زرنق , مقوا سازی در شهرک صنعتی در زرنق , تولید کارتن بسته بندی در تبریز , قیمت کارتن بسته بندی تبریز , خرید مقوا و بسته بندی تبریز , خرید عمده مقوا در تبریز , مرکز فروش انواع مقوا سازی تبریز , کارتن سازی برتر , مقوا سازی تبریز , مقوا سازی , ساخت کارتن پستی در تبریز ,ساخت دستگاه کارتن سازی در تبریز , شرکت مقوا سازی آذربایجان شرقی , تولید کارتن صنایع بسته بندی در تبریز , آدرس مقوا سازی آرتین در زرنق , قیمت جعبه و کارتن بسته بندی ، کارخانه مقوا کارتن ، کارخانه مقوا سازی ، کارتن سازی , شماره تماس کارخانه مقوا سازی در زرنق , کاغذ سازی در تبریز, تولید کاغذ و مقوا سازی آرتین , ساخت دستگاه مقوا , ساخت دستگاه کاغذ, ماشین آلات کاغذ سازی , کاغذ سازی,  قطعات ماشین آلات کاغذ سازی, نصب ماشین آلات کاغذ سازی, ساخت ماشین آلات تولید کاغذ, ماشین آلات خمیر و کاغذ سازی, ساخت ماشین آلات کاغذ سازی در تبریز, ساخت ماشین آلات کاغذ مقواسازی, تعمیر ماشین آلات مقواسازی, تعمیر ماشین آلات کاغذسازی, طراحی و ساخت ماشین آلات کاغذسازی, سازنده ماشین آلات کاغذسازی در تبریز, ساخت ماشین آلات مقواسازی در زرنق, تولید ماشین آلات کاغذسازی در زرنق

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مقوا سازان آرتین | ساخت ماشین آلات مقواسازی و کاغذسازی در تبریز”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *