شرکت فنی مهندسی در میاندوآب

معرفی حجره

این حجره واگذار میشود

جهت ثبت سفارش تماس بگیرید

ارتباط از واتساپ 09918659447


شرکت فنی مهندسی

شرکت فنی مهندسی در میاندوآب ، پیمانکاری ساختمان در میاندوآب, هیئت مؤسس شرکت فنی مهندسی ما (سهامی خاص) متشکل از کارشناسان مجرب و متعهد است که با اجرای پروژه های متعدد در جهت بهبود کیفیت و سرعت عملیات اجرایی و تامین امنیت سرمایه گذاران و کارفرمایان محترم گام برداشته و افتخار مشارکت در اجرای پروژه های دولتی و بخش خصوصی را دارد.

تماس:*********

اینستاگرام:*********

واتساپ: *********

آدرس: میاندوآب

لطفا هنگام تماس بگویید که شما را در حجره جو دیده ایم


شرکت فنی مهندسی

 

مشارکت بابهترین تیمهای اجرایی داخلی و بهره مندی از باتجربه ترین مهندسین در راستای اهداف تعیین شده و تضمین کیفیت پروژه ها

مدیران این شرکت با بیش از 15 سال سابقه مداوم در بخش فنی و مهندسی اعم از اجرایی ، مدیریت و کنترل پروژه های مختلف مشغول خدمت گزاری و ارائه خدمات به کارفرمایان محترم بوده اند.

شرکت مهندسی ما فعالیت خود را از سال ۱۴۰۰ در حوزه صنعت ساختمان و خدمت رسانی به کارفرمایان حقیقی و حقوقی با هدف اجرا نمودن شعار تخصص، تجربه و خدمت، با رعایت قوانین ملی و استانداردهای فنی آغاز نموده تا  سهمی در جهت بهتر شدن کیفیت ساخت و سیمای شهری و همچنین بهبود کیفیت زندگی در استان را داشته باشد.

شرکت ما در طول فعالیت چند ساله خود با گردآوری جمعی از متخصصان و کادر فنی توانا همچنین با بهره گیری از نیروهای جوان و متخصص و بهره مندی از اساتید اهل فن علاوه بر بوجود آوردن پتانسیل برای اجرای پروژه های کوچک و بزرگ خود تلاش بر بالا بردن ارائه کیفیت کارهای محوله را دارد.

شرکت ما با مشاوران مجرب و متعهد جهت مشاوره به صورت رایگان در زمینه ساخت و ساز، خرید ملک بر اساس ساخت، خرید زمین مورد نظر، تمام تلاش خود را جهت جلب رضایتمندی کارفرمایان و همچنین بالا بردن کیفیت کاری خواهد نمود.

حوزه فعالیت شرکت ما در 2 بخش کلی زیر تعریف می گردد:

• بخش طراحی:

این بخش شامل طراحی  نقشه ی انواع ساختمان ویلایی و آپارتمانی با کاربری های متفاوت ، طراحی داخلی و دکوراسیون، طراحی نما، طراحی سازه ( طراحی، محاسبات)، طراحی شهری، طراحی تأسیسات، در زمینه ی ساختمان های مسکونی، تجاری، اداری,پزشکی ,تفریحی می گردد.

• بخش اجرا

• اجرا در زمینه ساختمان، راه و شهرسازی

(شامل: محاسبات  و نظارت فنی بر کلیه پروژه های عمرانی اعم از ساخت  فرودگاه ، بنادر ، تقاطع ها ، پل ها ، ابنیه فنی راه ها و ساختمان اعم از فلزی و بتنی شهرسازی ، ایجاد شبکه های آب و فاضلاب ، تأسیسات برقی و مکانیکی، آسفالت معابر، محوطه سازی، پیاده راه، مبلمان شهری) می باشد.

• اجرا در زمینه تأسیسات

(شامل: ساخت و نصب و اجرای کلیه سیستم های تأسیساتی ساختمان اعم از برودتی و حرارتی، اجرای لوله کشی گاز داخل منازل و اماکن ،  اجرای لوله کشی آب و فاضلاب، نصب سیستم های مکانیکی و برقی ساختمان)

خدمات ساخت و ساز

شرکت مهندسی ما، شرکتی پویا در زمینه ساخت و ساز است.
دامنه خدمات این شرکت در حوزه ساخت و ساز به سرعت درحال گسترش بوده و محدوده وسیعی (شامل؛ ساخت و احداث مجتمع های مسکونی، اداری و تجاری، هتل، رستوران، مدارس ،کتابخانه ها ، فرودگاه ها ، مخازن، و انبوه سازی) را پوشش می دهد.

رعایت دقیق استانداردها و مقررات صنعت ساخت و توجه به تمامی جزئیات آن از یک سو و نوآوری و ابتکار در روند طراحی و برنامه ریزی برای ایجاد جذاب ترین و چشم نواز ترین مجموعه ها ، همواره مورد توجه مدیران شرکت قرار داشته است.

ما بر این باوریم که، اجرای موفق فرایند ساخت و ساز به مجموعه مهارتهای متفاوتی نیاز داشته و محدوده وسیعی از فعالیتها برای کل روند ساخت را شامل می شود. لذا نخستین تعهد شرکت در این زمینه ، پایبندی به بالاترین استانداردهای کیفیت ساخت و توجه به جزئیات هر یک از پروژه هایی است که ارائه می شود.

تلاش می شود هریک از پروژه های شرکت یک سرمایه گذاری ماندگار و بی نقص به شمار آید.

شرکت ما افتخار دارد به لطف و یاری خدا و همت بلند همکاران در این مدت با اجرای پروژه های متعدد نقش خود را در رشد و توسعه استان ایفا نماید و قدم کوچکی در این زمینه بر دارد.

امید است یا استعانت از پروردگار، کمک و همکاری شما عزیزان بتوانیم خدمت رسان خوبی باشیم.

 

 

اعضای هئیت مدیره:******

تماس: *******


سوالات متداول :

اعتبار و شهرت شرکت پیمانکاری چگونه تعیین می شود؟

در واقع تجربه و نمونه کارهای خلاقانه پیمانکار است که به هر اندازه دارای نظم باشد و دقیق اجرا شود در نهایت باعث جلب نظر بیشتر خواهد شد.

وظیفه پیمانکار چیست؟

یک پیمانکار باتجربه در مورد جزئیات اجرای پروژه برنامه ریزی کرده و بر مراحل اجرای آن نظارت دارد. او متعهد می‌شود که از مصالح خوب در پروژه استفاده کند و با سرعت مناسبی کار را پیش ببرد.

شرکت مهندسی میاندوآب , پیمانکاری میاندوآب , پیمانکاری در میاندوآب , پیمانکاری ساختمان در میاندوآب , شرکت فنی مهندسی در میاندوآب , ساخت و ساز در میاندوآب , پیمانکار میاندوآب , شرکت های خصوصی ساخت و ساز , شرکت های پیمانکاری ساخت و ساز , ساخت و ساز در ایران , هزینه ساخت و ساز ساختمان , هزینه ساخت و ساز هر متر مربع ساختمان , شرکت مهندسی ساخت و ساز , مهندسین ساخت و ساز در میاندوآب , مهندس ساخت و ساز در میاندوآب , خدمات مهندسی ساختمان در میاندوآب , پیمانکاری ساختمان میاندوآب , دفتر مهندسی در میاندوآب , دفتر مهندسی , دفتر مهندسی در میاندوآب , خدمات ساختمان و طراحی دکوراسیون داخلی در میاندوآب , بهترین تاسیسات ساختمان میاندوآب , بهترین دفتر مهندسی در میاندواب , دفتر فنی مهندسی میاندوآب , بهترین دفتر مهندسی در میاندوآب کجاست, خدمات ساخت و ساز در میاندوآب, پیمانکاری ساختمان در میاندوآب, شرکت فنی مهندسی میاندوآب, 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

  1. رستم نژاد

    پی پل ستون یه مجموعه کامل و حرفه ای در زمینه ساخت و ساز

  2. حیاتی

    ساخت و ساز فقط در میاندوآب هست یا نه؟

  3. فرخ

    بهترین دفتر فنی مهندسی در میاندوآب هستند👍

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *