معرفی حجره

تولید نایلکس رکابی آماتیس پلاست

تولید نایلکس رکابی و دسته موزی در تهران , آماتیس پلاست ، شرکت آماتیس از سال ۱۳۸۵ فعالیت خود را در زمینه تولید نایلون و نایلکس و کیسه فریزر و کیسه زباله آغاز نموده و اکنون نیز با استفاده از پیشرفته ترین و به روز ترین ماشین آلات آماده تولید و چاپ محصولات پلاستیکی با کیفیتی بی نظیر و قابلیت ۵ تن تولید در روز می باشد.

ارسال به سراسر کشور 

تماس: 09120572304 – 09188429197

اینستاگرام: alipoya.2072@

واتساپ: 09188429197

ساعت کاری: 8 الی ۱۶

آدرس: تهران , شهریار

مدیریت: علی پویا

لطفا هنگام تماس بگویید که شما را در حجره جو دیده ایم


کارخانه تولید نایلکس در شهریار

آماتیس پلاست | تولید نایلکس رکابی و دسته موزی در تهران

کارخانه تولید نایلکس رکابی در تهران 

کیفیت اندیشه همیشگی ماست ، ارسال بار به سراسر کشور عزیزمان و کشورهای حوزه خلیج فارس

محصولات آماتیس:

  • تولید نایلون کشاورزی ( خیاری , هویج , و کلمی و نایلون عریض )
  • تولید نایلکس دسته دار
  • تولید کیسه های چاپی
  • تولید کیسه فریزر
  • تولید کیسه نانی
  • تولید کیسه زباله
  • تولید لیوان کاغذی یکبار مصرف
  • تولید دستکش یکبار مصرف جعبه ای شیت

آماتیس پلاست | تولید نایلکس رکابی و دسته موزی در تهران

تولید عمده نایلون دسته موزی در تهران

انواع مختلف پلاستیک های دسته دار:

  • پلاستیک دسته بندی ، پلاستیک دسته رکابی ،
  • پلاستیک دسته موزی و پلاستیک دسته تقویت که همان دسته موزی است فقط با دسته مستحکم تر .

آماتیس پلاست | تولید نایلکس رکابی و دسته موزی در تهران

کیسه های نایلکس به چه صورت هستند؟

مواد اولیه نایلکس :  نایلکس از مواد اولیه پلی اتیلنی سنگین یا همان HDPE تشکیل میشود .

ظاهر نایلکس : جنس نایلکس خشک بوده  و با دست زدن به آن  صدای زیادی تولید میکند. شفافیت نایلون را ندارد و کمی مات تر است، نایلکس قدرت تحمل وزن های بسیار بالایی را دارد.

به طور مثال تره بار ها و میوه فروشی ها و هر صنفی که دارای محصولات سنگین وزن هستند باید از نایلکس استفاده کنند، زیرا با وزن بالای محصولات نایلکس پاره نمیشود و فقط کش می آید.

کیسه های نایلون به چه صورت هستند ؟

مواد اولیه نایلون :  نایلون از مواد اولیه پلی اتیلنی سبک یا همان LDPE تشکیل میشود.

ظاهر نایلون : جنس نایلون نرم و انعطاف پذیر است و رنگ آن شفاف و روشن است . جنس نرمی دارد و صدای چندانی هم ندارد. اما نایلون برای مصرف تره بار و میوه فروشی ها مناسب نیست. معمولا لباس فروشی ها ، داروخانه و این دسته از مشاغل از آن استفاده میکنند.

آماتیس پلاست | تولید نایلکس رکابی و دسته موزی در تهران

کارخانه تولید کیسه زباله در تهران

تولید کیسه زباله آماتیس پلاست با توجه به نیاز مشتری و کاربرد آن در ابعاد و ضخامت مورد نیاز انجام میشود.

اگر نمیدانید ضخامت و ابعاد مورد نیاز شما به چه صورت است اصلا نگران نباشید، کارشناسان ما شما را در تشخیص ضخامت یا ابعاد مورد نیاز و کاربردی شما راهنمایی های لازم را انجام خواهند داد.

قیمت پلاستیک زباله آماتیس پلاست

  • به صورت کیلویی محاسبه می شود

قیمت روز مواد اولیه پتروشیمی تاثیر مستقیمی در قیمت نهایی خواهد داشت، برای دریافت قیمت دقیق کافیست حجم سفارش مورد نیاز را اعلام کرده و قیمت نهایی را دریافت کنید .

تولید کیسه زباله آماتیس پلاست در تمام رنگبندی ها

هیچ محدودیتی در رنگبندی تولید کیسه زباله فله وجود ندارد ، شما عزیزان می توانید در هر رنگبندی پلاستیک زباله مورد نظر خود را به صورت رولی یا ساده سفارش دهید .

  • مشکی، سبز ، آبی ، زرد

آماتیس پلاست | تولید نایلکس رکابی و دسته موزی در تهرانتولید کیسه دسته موزی در تهران

تولید نایلون دسته موزی در تمام ابعاد و با مواد اولیه نو و با کیفیت و تضمینی

به مشماهایی که دسته نایلون توی بدنه نایلون قرار دارد نایلون دسته موزی می گویند ، در بعضی موارد برای استحکام بیشتر دسته نایلون موزی را تقویت می کنند که به اصطلاح به آن نایلون دسته تقویت می گویند.

چاپ انواع تصاویر با بالاترین کیفیت ( چاپ هیلو 8 رنگ FULL HD و چاپ فلکسو 6 رنگ FULL HD )

کارخانه تولیدی لیوان کاغذی در تهران

لیوان کاغذی یک لیوان یکبار مصرف است، جنس آن از کاغذ است و به صورت دوجداره ساخته می شود , جنس لایه بیرونی لیوان کاغذی از مقوا است.

برای نوشیدنی های سرد ، لیوان های پلاستیکی یا همان یک لایه کافی است. برای نوشیدنی های گرم بهتره که از فنجان های دو جداره برای محافظت بیشتر در برابر حرارت و گرما استفاده شود.

لایه دوم پوشش دهنده لیوان علاوه بر عایق بندی گرما ، این امکان را دارد که طرحهای متنوع مورد نظر را روی لیوان چاپ کرد. مواد اولیه در تولید لیوان کاغذی از مواد درجه یک (غیر بازیافتی) میباشند.

تولید نایلکس نانی

  • تولید شده با استفاده از مواد اولیه درجه یک و بهداشتی
  • امکان تولید در ابعاد دلخواه
  • امکان چاپ در صورت سفارش مشتری

نایلکس نانی بدون دسته تولید میشود. نایلکس مخصوص نان برای گذاشتن نان های سنتی مانند لواش، تافتون، سنگک، بربری و انواع نان رژیمی و نان فانتزی استفاده می شود.

با توجه به نوع نان و نیاز مشتری سایزهای مختلفی تولید میشود. که سایز ۴۵*۳۵، ۵۰*۴۰، ۵۵*۴۵، ۷۰*۵۵، ۸۰*۶۰ و ۹۰*۶۰ در این مجموعه تولید و به بازار و نانوایی ها عرضه میشود.

نایلکس نانی از مواد درجه یک و بدون هیچ مواد شفاف کننده یا مواد دیگری از این قبیل تولید می شود و این به خاطر بهداشت آن می باشد.

 

تولید نایلون بسته بندی خیاری در تهران

نایلون خیاری به نایلون های بزرگ، ضخیم و بدون دسته ای گفته می شود که جهت بسته بندی میوه ها و صیفی جات در میوه فروشی ها و میدان های تره بار مورد استفاده قرار می گیرند.

تولید نایلون خیاری به صورت رولی و کیلویی

  • بسته بندی صیفی جاتی مانند هویج، کدو، کلم و بادمجان
  • حمل پوشال، علوفه و غذای دام و طیور
  • بسته بندی و حمل و نقل یخ
  • بسته بندی قند و شکر و نان خشک
  • بسته بندی لوازم منزل هنگام اسباب کشی
  • نگهداری کتاب های کهنه و قدیمی در کتاب فروشی ها، اداره ها و منازل
  • بسته بندی فرش و قالیچه های شسته شده در قالیشویی ها

کارخانه تولید کیسه فریزر در تهران 

آماتیس پلاست تولید کننده انواع کیسه فریزر در تمام ابعاد و نوع ها است و می تواند تمام نیاز های شما را در این باره رفع کند .

انواع بسته بندی پلاستیک فریزری

مجموعه ما هیچ محدودیتی در تولیدات خود ندارد از همین رو می توانید با توجه به نیازی که دارید و میزان درخواستتان برای فروش انواع نوع ها را سفارش دهید که عبارتند از :

  1. کیسه فریزر بسته بندی معمولی
  2. کیسه فریزر جعبه ای ( همانند دستمال کاغذی )
  3. پلاستیک فریزر رولی
  4. سفارش به صورت فله ای

تماس: 09120572304 – 09188429197


تولیدکننده نایلکس دسته دار در تهران ، تولید کننده نایلکس دسته دار در شهریار ، تولید کننده نایلون دسته دار در تهران ، تولید کننده نایلون دسته دار در شهریار ، تولیدکننده کیسه های چاپی در تهران ، تولید کننده کیسه های چاپی در شهریار ، تولید کیسه دسته موزی تبلیغاتی در تهران ، تولید کیسه دسته موزی تبلیغاتی در شهریار ، تولیدکننده کیسه فریزر در تهران ، تولید کننده کیسه فریزر در شهریار ، تولید کیسه نانی در تهران ،  تولید کیسه نانی در شهریار ، تولید کیسه زباله در تهران ، تولیدی کیسه زباله در شهریار،  تولید لیوان کاغذی یکبار مصرف در تهران ، تولید لیوان کاغذی در شهریار ، تولید نایلکس , چاپ پلاستیک , پلاستیک دسته دار ،  پلاستیک دسته دار تبلیغاتی , تولید کننده نایلکس تبلیغاتی , تولید و چاپ نایلکس تبلیغاتی , چاپ نایلکس تبلیغاتی , طرح نایلکس تبلیغاتی , نایلکس تبلیغاتی , نایلکس تبلیغاتی تهران , نایلکس چاپی , نایلون چاپی , نایلون دسته دار تبلیغاتی در تهران ، نایلون دسته دار تبلیغاتی در شهریار ، خرید عمده از تولیدی نایلکس تهران ، قیمت خرید عمده نایلکس در تهران ، خرید عمده نایلکس در شهریار ، آدرس کارخانه تولید نایلکس تهران، کارخانه تولید نایلون تهران ، نایلون دسته دار چاپی ، نایلون دسته دار، نایلون دسته دار شفاف ، نایلون دسته دار رولی ، قیمت عمده نایلکس دسته دار ، نایلکس دسته دار چاپی ، نایلکس دسته دار رولی ، قیمت نایلکس دسته دار کیلویی ، نایلکس دسته دار چاپی نایلکس دسته موزی ، نایلکس دسته تقویت ، قیمت نایلکس دسته دار ، کارخانه تولید لیوان کاغذی در تهران ، تولیدی نایلکس چاپی ، قیمت عمده نایلون دسته موزی ،قیمت پلاستیک خیاری , قیمت نایلون عریض در تهران , قیمت نایلون عریض در شهریار , کارخانه تولید نایلون خیاری در شهریار , مرکز فروش نایلون خیاری در شهریار , قیمت عمده نایلون خیاری شهریار , خرید اینترنتی نایلون خیاری در شهریار , نایلون خیاری ترب در شهریار , خرید نایلون خیاری در شهریار , خرید عمده نایلون خیاری در شهریار , تولیدی پلاستیک خیاری در شهریار , کارخانه تولید نایلون خیاری در تهران , مرکز فروش نایلون خیاری در تهران , قیمت عمده نایلون خیاری تهران , خرید اینترنتی نایلون خیاری در تهران , نایلون خیاری ترب در تهران , خرید نایلون خیاری در تهران , خرید عمده نایلون خیاری در تهران , تولیدی پلاستیک خیاری در تهران , پخش عمده دستکش یکبار مصرف در تهران , پخش عمده دستکش یکبار مصرف در شهریار , تولیدی کیسه فریزر در تهران , تولیدی کیسه فریزر در شهریار , خرید عمده کیسه فریزر در تهران , خرید عمده کیسه فریزر در شهریار , تولیدی کیسه فریزر جعبه ای در تهران , تولیدی کیسه فریزر جعبه ای در شهریار , خرید کیسه فریزر فله ای در تهران , خرید کیسه فریزر فله ای در شهریار, تولید نایلون دسته دار ، 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

  1. نوریان

    تولید عالی و کیفیت نایلکس بسیار بالاست

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *