پیشرفت کسب و کار

پیشرفت کسب و کار

معرفی بهترین راه ها برای پیشرفت کسب و کار که تا به حال آن ها را نمیدانستید! | 100٪ تضمینی و فوق‌العاده آسان | برای مثال اولین روش افزایش پیشرفت کسب و کار ثبت شغل در گوگل است. شما به راحتی میتوانید شغل خود را مورد بازدید صد ها هزار نفر قرار دهید. تصور کنید گوگل یک خیابان شلوغ است. شما در یک بنر بسیار بزرگ، در این خیابان شلوغ، تبلیغ شغل خود را میکنید.

و این داستان مانند ثبت شغل در گوگل است که میتوانید به صورت رایگان و ویژه این کار را در سامانه بزرگ حجره جو انجام دهید. ثبت شغل در فضای وب، شغل شما را در حجره جو و در گوگل مورد بازدید صد ها هزار نفر قرار میدهد که این موضوع باعث افزایش فروش و پیشرفت کسب و کار نوپا و یا قدیمی شما خواهد شد.

اما روش های دیگری هم برای افزایش بازدید و فروش وجود دارد که خیلی از کاربران از آن ها آگاه نیستند و به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم شروع به ساخت این مقاله کنیم و این راهکار های شگفت انگیز را در بخش وبلاگ سامانه حجره جو انتشار دهیم.

 

 

افزایش فروش و پیشرفت کسب و کار

افزایش فروش و مشتری ثابت

در این بخش میخواهیم راه های افزایش فروش اینترنتی و افزایش پیشرفت کسب و کار را به شما آموزش دهیم. اما در آغاز باید بهش ما بگوییم که این راه ها، مورد استفاده کسب و کار های بزرگی بوده و هست که همه نامشان را میدانیم. با ما همراه باشید!

 

1. ثبت شغل در گوگل

ثبت شغل در موتور جستجوی گوگل یکی از بهترین راهکار ها برای پیشرفت شغل شماست. همانطور که در آغاز مقاله برایتان توضیح دادیم، یکی از بهترین خدمات سامانه حجره جو ثبت شغل در موتور های جستجو جهانی و در کل فضای وب است که میتوانید به راحتی از آن بهره مند باشید.

 

2. ریسک کنید و موفق شوید

برای بدست آوردن موفقیت ریسک کنید و از چیزی نترسید. میتوانید در یک سایت کوچک تبلیغ کنید و از درآمدی که از تبلیغ در آن سایت کوچک داشته اید، در سایتی محبوب تر تبلیغ کنید و همینطور این روند را ادامه دهید که این کار باعث رشد و رونق در کسی و کار شما میشود.

 

3. یک صفحه اختصاصی شغلی بسازید

صفحه اختصاصی شغلی مانند وب سایت اختصاصی و یا وب سایت تک صفحه ای که قیمت ارزان تری نسبت به سایت اختصاصی دارد. که البته با ثبت شغل در سامانه حجره جو هم نوعی وب سایت تک صفحه ای دارید. دلیل این کار، این است که بتوانید محصولات خود را به صورت به‌روز برای کاربران قرار دهید و هیچ وقت آن صفحه وب از بین نرود.

 

4. شبکه های اجتماعی

شاید باورش سخت باشه، ولی شبکه های اجتماعی تاثیر بسیار بسیار زیادی در افزایش فروش و رشد کسب و کار دارد. زیرا باعث میشود انواع مختلفی از محتوا مورد بازدید میلیون ها نفر قرار بگیرد که تبلیغ بزرگی برای شغل شما محسوب میشود. حتما از شبکه های مجازی معروف، مانند اینستاگرام، توئیتر، فیسبوک، لینکدین، ردیت و… برای ساخت پروفایل بیزینس استفاده کنید. این کار موجب افزایش سئو سایتتان هم میشود.

 

5. حتما به آمار و ارقام توجه کنید

آمار ارقام به شما ثابت میکند که راهی که برای تبلیغات و بازاریابی انتخاب کرده آید خوب و مؤثر از یا برای کسب و کار شما مفید نیست. زیرا آمار فروش یا بازدید بالا میتواند نشان دهنده تبلیغ و کار عالی باشد؛ و آمار فروش یا تعداد مشتریان کم میتواند نشان دهنده تبلیغ و مشتری مداری بد باشد.

 

6. از انواع روش های گرافیکی بهره ببرید

این کار موجب سرگرمی و علاقه مند شدن مشتری به خدمات شما میشود که موجب پیشرفت کسب و کار است. چرا راه دوری برویم، شرکت عظیم دیجیکالا، انواع بنر های تبلیغاتی، لوگو های خوب، آیکون های جذاب، تیزر های تبلیغاتی و… را در سایت خود گنجانده که این کار باعث درآمد میلیاردی این شرکت محبوب شده است. و ششمین راه باعث افزایش فروش سایت هم میشود.

 

7. قیمت مناسب بدهید و رقیبان را کنار بزنید

قیمت مناسب تاثیر فوق‌العاده زیادی بر افزایش مشتری و پیشرفت کسب و کار دارد. زیرا مشتری بودجه خرید و طراحی سایت گران و یا ثبت شغل با قیمت بالا را ندارد و رای مثال، به سراغ سامانه حجره جو می‌آید. و در همینجا باید گفت که ما هم از این ترفند استفاده میکنم و در واقع به فکر مشتریانمان هستیم و قیمت مناسبی را به آنها ارائه میدهیم.

 

8. بازار و رقیبان شغلی خود را بشناسید

شما حتما باید بازار محصولات، سر سخت ترین و آسان ترین رقیبانتان را هم بشناسید. هم اینکه از حرکات آن ها ایده بگیرید و هم اینکه از روند پیشرفت کسب و کار ی آن ها با خبر باشید. تا در اولین فرصت جلوی آنها را با راه و روش های بالا بگیرید. و اگر رقیبانتان با شما این کار را کردند شما هم باهوش باشید و پا به پای آنها حرکت کنید.

 

9. شنونده خوبی برای نیاز های مشتری باشید

شنونده خوبی بودن برای نیاز ها و خواسته های مشتری میتوانید مشتری را به سمت شما بیاورد و باعث افزایش فروشتان شود. زیرا هر مشتری ممکن است خواسته متفاوتی داشته باشد که شما در هر صورت مانند ضرب‌المثل معروف، باید به ساز آنها به رقصید و نیاز آنها را تامین کنید. و در کل باید مشتری مدار باشید.

 

10. زمان را کم نیاورید و زمان بسازید

زمان عامل مهمی است که از دست دادن آن باعث جلوگیری از پیشرفت کسب و کار میشود. و این را بدانید که هیچ وقت به مشتری نگویید وقت ندارم، بلکه همیشه برای تمام مشتریانتان وقت بگذارید. این روش کاملا اختصاصی است، زیرا کاری است که ما برای مشتریانمان انجام میدهیم و رضایت آنها را جلب می‌کنیم.

 

11. نیاز های کاربران را تأمین کنید

خدمات شما باید بر طبق نیاز های مردم و کاربران گوگل و… باشد که آنها از کسب و کار شما استقبال کنند و باز هم، باعث پیشرفت کسب و کار شما شوند. اگر خدماتی دارید که کسی از آن استقبال نمیکند بدانید که آن محصول نیاز های کاربران را رفع نمیکند و باید محصول خود را جایگزین کنید. این موضوع هم تاثیر بسیاری در افزایش فروش دارد.

 

12. همیشه و هرجا به فکر کار و کارکنان باشید

به عبارتی یعنی به کار نگویید زمان ندارم، به زمان بگویید کار دارم. به فکر کارکنان باشید و نیاز های آنها را تامین کنید. همدلی داشته باشید و سرد نباشید. کاری کنید که کارکنان شرکت‌تان به کارشان علاقه‌مند باشند و بی صبرانه منتظر آغاز کارشان باشند. و به این صورت پیشرفت کسب و کار  خود را در چند هفته مشاهده خواهید کرد.

 

13. همه کار ها را خودتان انجام ندهید

انجام دادن همه کار ها توسط شما و در واقع توسط مدیر کسب و کار، میتواند باعث کم آوردن زمان شود. به همین دلیل توصیه ما به شما این است که برای خودتان منشی استخدام کنید و کار ها را تقسیم کنید. کار های مهم و ضروری را خودتان انجام دهید و کارهای دیگر را منشی‌تان.

 

14. به فکر شادی و خوشحالی هم باشید

هر چند وقت یک بار به فکر شادی با کارکنان و خانواده خود باشید. به مناسبت های خاص و روز های خاصی مثل عید نوروز یا روز مرد و زن و… توجه کنید. در کنار پیشرفت کسب و کار خود میتوانید به مسائل خانوادگی هم برسید و زن کس خود را اداره کنید.

 

15. تبلیغاتی هدفمند و مناسب انتشار دهید

شاید با یک مثال بهتر متوجه شوید: انتخاب سایت و مکان نادرست برای تبلیغ مانند تبلیغ یک سایت رستوران در یک سایت گردشگری است. این کار نه تنها بر افزایش فروش کسب و کار و افزایش پیشرفت شغل تان تاثیر ندارد بلکه در بازدید هم تاثیری ندارد. پس به انتخاب سایت درست برای تبلیغات توجه کنید و اشتباه نکنید.

 

معرفی چند نمونه کسب و کار موفق

در این بخش میخواهیم چند نمونه از موفقیت و پیشرفت کسب و کار ها را برایتان معرفی کنیم. کسب و کار هایی که دقیق و منظم به نکات بالا عمل کرده‌اند و در حال حاضر همه آنها را میشناسند. زیرا از بازدید و فروش بسیار بالایی برخوردار هستند.

حجره جو گوگل ads
دیجیکالا ترب
رونیکس کویر موتور
شرکت میهن شرکت مینو
اینستاگرام واتساپ
گپ فیلم آپارات
سایت دانش پذیران سایت گاما

و…

 

حرف آخر

امیدواریم این وبلاگ که درباره پیشرفت کسب و کار بود، برای شما دوستان و همراهان حجره جو مفید بوده باشد.

جهت ثبت نام و دریافت حجره اینترنتی مجموعه کسب و کار و افزایش فروش خودتون و استفاده از خدمات ویژه مشترکین سامانه تماس بگیرید و یا از طریق ثبت حجره در صفحه اول سامانه اقدام نمایید. و همچنین جهت مشاهده پلن های ثبت آگهی به بخش راهنمای ثبت آگهی مراجعه کنید.

و یا جهت دریافت مشاوره رایگان، شماره تماس خود را به واتساپ سامانه ارسال نمایید تا کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.

مطالب مرتبط

نظرات و سوالات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش طراحی سایت

با تخفیف ویژه عیدانه

تخفیف عیدانه!
طراحی سایت با بهترین امکانات
سفارش طراحی سایت در گیلان
سفارش با موفقیت ثبت شد!

کارشناسان سامانه در اولین فرصت با شما تماس میگیرند!