مزایای بازاریابی اینترنتی و سنتی همانطور که میدانید مزایای بازاریابی اینترنتی و سنتی تفاوتهای اساسی و زیادی دارد. در واقع بازاریابی سنتی در بیشتر مواقع از بازاریابی برونگرا استفاده میکند. در صورتی که بازاریابی اینترنتی در اکثریت مواقع زیر مجموعهی بازاریابی درونگرا قرار میگیرد. پیش از اینکه تا این میزان استفاده از بازاریابی آنلاین در […]
المنتور یا صفحه ساز وردپرس چیست؟
صفحه ساز المنتور اگر قصد دارید به دنیای وبمسترها پای بگذارید و یا حتی قصد توسعه سایت شخصی خود را دارید، از اهمیت صفحات وبسایت و صفحه سازهای وردپرس غافل نشوید. جذابیت صفحات وب سایت شما، نخستین عاملی است که مخاطب را به خود جذب خواهد کرد. و اگر قصد دارید وبسایت وردپرسی خود را […]
قالب سایت چیست و چه اهمیتی دارد؟
قالب سایت چیست؟ هنگامی که قصد طراحی یک سایت را داشته باشید، یکی از مراحل مهم آن انتخاب یا طراحی قالب سایت است. قالب وب سایت در واقع همان ظاهر سایت است که امکاناتی را به شما ارائه می دهد! یک قالب سایت ابتدا به صورت گرافیکی توسط طراح رابط کاربری طراحی می شود و […]
سئو کلاه سیاه چیست و چه مضراتی دارد
سئو کلاه سیاه اصطلاح سئو کلاه سیاه برای معرفی تکنیک هایی استفاده میشود که هدف آنها فریب ربات های گوگل و کسب جایگاه در سریع ترین زمان ممکن است. بسیاری از این تکنیک ها در گذشته تاثیر و نقش مهمی در کسب جایگاه یک سایت داشته اند. ما در این وبلاگ میخواهیم روش های جلوگیری […]
چرا تیزر تبلیغاتی برای کسب و کار مفید است؟
آنچه در این مقاله خواهید خواند… چرا تیزر تبلیغاتی برای کسب و کار مفید است؟ مراحل ساخت تیزر… انواع تیزرهای تبلیغاتی… دربارهی تدوینگری… در مورد تولید محتوای خوب… و… کار تدوینگر چیست؟ تدوین گر باید زمان مناسب کنار یکدیگر قراردادن ویدیو و عکس ها را به خوبی تشخیص داده و به جزئیات توجه زیادی داشته […]
تولید محتوا در اینستاگرام چه نقشی در موفقیت برند شما دارد؟
موفقیت برند با تولید محتوا در اینستاگرام در سال 2010 هنگامی که اینستاگرام معرفی شد درست به مانند همه دیگر پلت فرم ها اجتماعی بود اما در سال 2019 این پلتفرم اجتماعی پیشرفت چشم گیری کرد و به یک کانال بازاریابی حرفه ایی تبدیل شد به طوری که امرزوه اینستاگرام جزمحبوب ترین و بزرگترین شبکه […]
بازاریابی محتوا چه تاثیری بر کسب و کارتان خواهد داشت؟
تاثیر بازاریابی محتوا بر کسب و کار بازاریابی محتوا، بخشی از استراتژی بازاریابی و توسعه کسبوکار شما است. که بر ایجاد و توزیع محتوای ارزشمند، مرتبط و یکپارچه تمرکز دارد و هدف کلی آن، جذب مخاطبین جدید و حفظ کاربران قبلی است. جذب مخاطب در این استراتژی، با ارائه محتوای ارزشمند انجام میشود. این نوع […]
همه چیز درباره دیجیتال مارکتینگ
همه چیز درباره بازاریابی شبکه های اجتماعی بازاریابی دیجیتال شامل مجموعه ابزارها و فعالیتهایی است که برای بازاریابی محصولات و خدمات در بستر دیجیتال (وب، اینترنت، موبایل یا سایر ابزارهای دیجیتال) مورد استفاده قرار میگیرند. دیجیتال مارکتینگ در واقع راهی برای تبلیغ برندها و محصولات به صورت آنلاین و از طریق کانالهای مختلف دیجیتالی است. مزایای دیجیتال مارکتینگ چیست؟ بازاریابی دیجیتال […]